小草莓心之回憶篇
我手寫我心, 回憶是件美好之事, 但時間越長對回憶就越淡忘, 放於無盡既空間中,讓尋找回憶既人有個休息既小舍
 
kjslg1102
等級: 銀VIP會員
暱稱: 小草莓
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好朋友~~~
真令人憂心
没完没了的......還
C or E, 最好就係 A 啦...
順利過度
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
2008 年 5 月 25 日  星期日   雨天


好朋友~~~ 感動 分類: 未分類

這幾年,係因為人大了,忙了,定隱世了,很多身邊朋友既事情都由朋友既朋友或她們的blog中知道,而自己也因為這様都不定時更新自己的blog,令到身邊d朋友會了解到自己既情況,但呢個現象令到我發覺當我真的想找人傾偈或食飯時,更加令到我找唔到人選,但我還是慶幸各好朋友在過去點點滴滴中既提意或支持,但請大家下次想揾人傾偈或食飯時,都考慮下我呀!!!

2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


真令人憂心 不安 分類: 未分類

上回講到完成買樓手續後,就輪到我都擔心既按揭問題, 果然不出我所料,其間比某間銀行既人留難(原因可能係我同家姐家個情況都比佢列為收入唔穩定掛),咁我唯在向另外兩間銀行出手啦,但都唔可以確定下個星期一定有消息,真係好煩人,因為時間話多唔多話少唔少,得返一個月,求求神呀可唔可以响呢個考驗上放寬下,唔好咁嚴格,比好快d過到呢關啦,後面我仲有好多關要過呀,唔該!!!!!

2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


没完没了的......還 疲倦 分類: 未分類

經過一輪考慮,等待終於等到做決定的時候,坦白講,我一d都唔興奮,因黎到呢d重要關頭先發現,有好多野都唔係我去決定,乜呢樣野唔係屬於我咩,但鬼叫我係問你地借咩,結果就變成一個係佢地認為屬於我但唔輪到我話事既家囉,但最後終算係塵埃落定,但以我呢個火人,我點樣去住呢間火屋呢,各親朋好友希望大家幫忙提供一D涼快好方法....

  

PS.雖然頭一關過咗,但第二關先係最緊要的, 而且係最擔心的,希望順順利利, 好快有好消息啦.

2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


C or E, 最好就係 A 啦 無奈 分類: 未分類

最近成日都比A-H呢8個英文字母搞到好煩惱, 同時亦都比八大個方向搞到好苦惱, 就算我每個星期都走一趟都好, 總係不能好一個決定, 當然啦, 我個人好鐘意A&D, 但現實既問題, 只可以向C&E&F選擇, 但都無一個可以合晒我都要求, A呀A我真係好鐘意你呀, 究竟最終你會唔會屬於我呀, 鴨表哥又係你表現你既男人魅既時候啦

2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


煩惱 無奈 分類: 未分類

 其實每個去到唔同既階段, 都會有佢自己唔同既煩, 我的朋友有的煩結緍, 有的煩事業, 而我身邊的除呢兩様, 還有煩生仔, 其實生仔呢件事, 响成都懷孕過程, 真係有煩有唔煩喎, 但我身邊個個就好煩, 我相信比你佢當年衝鋒陷陣响事業上更上一層時還要煩, 因為生理上既發展, 同事亦都影響到心理上既睇發, 而全部都係under control, 但呢d心路歷程唔係第三者可以明白, 就算個個係過來人都好, 都唔可以完會明白當時人既體會, 呢d係係唔係就叫母愛, 你曾經問過我比你選, 你會飲d又苦又難飲既, 定係每日無定時咁嘔, 當時我無答你, 其我係想答我想無定時咁嘔, 因為往後可以得到既一定比我多, 一時身體上既under control係可以接受的, 努力呀~~~~

2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


順利過度 無奈 分類: 未分類

坦白講呀, 呢排真係好煩, 事業上, 現實上, 真係好煩, 我成日諗, 呢d係唔係叫自尋煩惱呢??但係煩惱點解又成日黎揾我地呢??响咁既情況下, 我真係想有人同分擔/分享下, 但好似呢個人好難揾到咁, 原本應該有個有個理想人選, 但佢宜家都自身難保, 再煩佢我咪好無人性, 身邊既鴨表哥, 担白講, 佢唔比煩惱我我都應該還得神落啦, 仲要分擔, 希望佢做野到達到目標就得啦, 其他的還未到要經歷既階段, 就唔好煩到人啦, 咁我點呢, 還好有個forum有同我同一個煩惱既一班人為分憂, 多謝你地!!

但願五月有個好消息, 可以好好咁解決呢個問題再算~~~~

2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


買樓~~~好大壓力 分類: 未分類

第三期重售既居屋, 佢比咗好多幻想我, 我曾經想過呢個可能响我既18歲人生目標當中, 唯一會實現既願望, 但隨著攪珠結果既公佈, 我突然好似鬆一口氣咁覺得, 都係租住先啦, 我都好想住下村屋, 呢個情況係因為, 經過我心思熟慮後, 我真係覺得供樓係好大壓力, 但係我老豆响今晚問我, 你做好簡樓既準備未呀....... oh~~my god, 事實都講咗我會簡到既機會唔大啦, 我梗係立刻搬出十八條大道理話, 話以我呢個排位, 就算真係比你簡到, 都唔係好野啦, 梗係唔買好過啦 (當然我好驚好吃力先啦講啦), 最後老豆用佢無奈既表情, 淡淡地答 - 咁得啦, 之後當我返房後, 佢地就好醒目地用我永遠都聽唔明既印尼話 (我覺得呢個係陰謀, 就係佢地唔想我知佢講乜既時候就用d我唔識既語言溝通, 唔怪得我由細到大都唔教我印尼話), 但我隱約估到話我唔應該放棄呢個機會, 就差算d都要買咗先, 頂~~~~家下買棵菜咩, 大拿拿佰幾萬, 咁無理由唔好位置方向既都要買嗎, 仲有乜我個相係咁差咩, 唔通我今次唔買, 就呢一世無得買咩, 最後, 當然無同我表達佢地既想法, 但係~~~乜真係唔同講我就可以當無事發生過咩?????

2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


Out of class assignment I - dislike holiday 不安 分類: 未分類

先止聲明,我係無意踩底我阿爸阿媽既出生地呀,但我成編文章都係講我好唔想唔高興唔願意咁去到印尼,又比蚊針比蚤咬,個厠所又~~~~噁,所以下次都唔好預我呀

2008 年 1 月 17 日  星期四   晴天


"的"起心肝 分類: 未分類

老實講,我真係未ready做野呀,我仲想去旅行,去台灣...去日本...去泰國...好多好多,同埋想有人養啦(呢個係天荒夜譚)唔駛點做,我仲有好多野想學,如果返工好似唔夠時間(hahaha自說自話),响未返黎之前同自己講要即刻揾工, 一月內揾到野做, 點知一路都好似未ready咁,好似想昐望一d野咁,當然啦最後都......唉~~~~總到今日我有零的開始!!!!昐快d揾到自己鐘意的, 謝~~~~

2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


生仔???我未ready~~~~~~~ 不安 分類: 未分類

至重响印尼見過我既"姪孫"(她的媽媽是我的姪還比我小呢), 呢個問題又再湧現响我眼前,以往既我一定好肯定咁話no!no!no!但宜家我是否要重考慮呢個問題呢??因為以前我係以我自己既覺度出發,每次問鴨表哥時總係半迫半呃咁叫話好,但見佢對住d小朋友同姪仔時,又好似好總好喜歡同佢地玩,今日我終同佢好好認真咁同佢傾下呢個問題,結果~~~~其實我好開心佢一直遷就我, 但我最重要係我第一次知道佢既心意, 但我同佢講我真係ready, 我仲好想去玩呀, 但我同佢講比d時間我去考慮或接受, 但真的好矛盾喎!!!!!我應該點呢???????