| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
| 3月22 |
分類: 未分類 |
今日lunch..懶得去~
整左cycy版 {5餅2魚}
即係{3果雞仔餅+2果江蘇版} >食左3果>
餘下2果... = {5餅2魚} 哈哈" |
| 發表時間:2008-03-22 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 3月20 |
分類: 未分類 |
之前果d..遲d先補
今日去左 {好好護老院}果名有點兒-.- service
本身3個鍾既野...因為d老人家..好cool既關係..
超多冷場-0- 搞到去左個半中...omg 我既service hour 牙><
搞到我既大計冇啦.....唉....
學左首歌..記得頭果2句-.-
公公真有型...婆婆真美麗..
都學左 童話[副歌]既手語...好好玩牙XD
離開左{好好}同果fd 見到一果女仔等緊過馬路..
睇落去好普通....跟住無啦啦有果 男仔係佢後邊..
甘我以為佢唸住溝佢啦...點知唔係..佢係一手搶左女仔手上袋野
又唔好以為佢係小偷...睇埋落去先...theN
男仔又一手拖住女仔隻手...{女仔樣子嬲嬲的}黎到e到..
我冇眼睇落去...[我一路睇,一路講果fd知]
我果fd 再睇{冇停}佢學我講..佢話..
{果 男仔又一手拉果女仔埋去佢到,,,超大力}
我另返過去睇 女仔已經 i 左係男仔到...
仲過佢講緊野...甘就過左馬路啦..我2果8..再睇
已經攬住左果女仔-.- 今次真係冇再睇...
我同果 fd 唸到..一陣係咪一手拉佢去咀咀..XD
跟住係甘傻笑..哈哈 好傻的說
之後m記 >> 凍凍甘陪果fd等車,,,我都等緊
超凍 {我著t} >> 快過果fd上車..呵呵
仲比佢罵左幾句tim XD >> 轉西鐵 >> 到屋企
|
| 發表時間:2008-03-20 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 20 | »
|
|