kk23986
暱稱: ×°*魚仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
╳× 魚 ○ ''  姐...
細板】”小〞檸檬囝
好友名單
科林`RaP
http://4lum.com/
科林+*4LuM 論壇
http://www.4lum.com/bbs/
cosplay
http://www.es21bat.com/trading/
2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


3月26 分類: 未分類

今日去左 海洋公園 {超正的說}
9:45 葵芳MTR st. 等埋班友仔 >> 豆豆遲到了... 罰左17大元XD
10:20 金鍾MTR st. 遲左少少.. 都係豆豆搞到的T^T
搭 去 海洋公園的車車 ~
入口影的~
 明顯係腳腳腳腳....

開頭聽果 哥哥 講大熊貓d野..少少悶啦~ok既
之後佢比我地玩 一d動物既 頭滴化石..開頭我以為係....
係 恐龍 睇完後feel到....恐龍果頭 應該係超大大 -0-
上完堂就去睇 熊貓 超可愛也-3-"

可愛呢~熊貓上的海馬....
安安唷~安安too~盛盛+樂樂..
佳佳呢?訓左...唔影XD

跟住解散...比我地玩-v-"
roro 同豆 做左導遊唷"
佢地話唔洗拎地圖~ yy?牙我問
入左腦囉   -0-"  因為黎過好多次   無言

TheN 跑上山..搭纜車



-v-海馬唷"                       好多纜車哇@@                 超近的海馬~                 e @@ 落雨><"
仲有一果山也"T^T e 又係紫色車車bo"

 模型唷...超令

去玩機動game >飛天千秋>翻天飛鷹{超驚撞埋去條柱到}
1人玩  沖天搖擺船{海盜船}哇~離地既..超驚T^T
1人玩  極速之旅  {62米高牙~20層樓}格離果男人都叫埋出黎[驚驚]
同豆豆玩  瘋狂過山車 好激牙!! >海洋館跑住甘睇..見到大大大章魚[食左你!!]
3果人玩  滑浪飛船  x3  狂換位-.-

3果人玩  飛天鞦韆  x3  要整dry  d衫...wet 哂
玩左3次先dry哂~ 玩到頭暈暈tim
3果人玩  摩天巨輪  {哇哇~風景超令bo}


飛天鞦韆-v-"                                極速之旅                                       摩天巨輪

哇哇"飛緊啦~  岩岩好影到XD


嘻~佢地仲話   升到最高果陣許願好靈架~ 甘好機會梗係唔好錯過na ...
3戈傻婆就 傻傻的許左願 ^ ^
最後肚餓得制 買左杯 新地 食~ -$11 T^T 好貴
6點lu ~ 海洋公園 收擋 ><"
搭纜車返去~ 哇好驚驚.. 仲驚過玩上邊d野既..?!
我玩得high 得制... 而家嚇傻左
夜晚訓果陣仲係甘回憶返d片段...驚驚
d  game 玩過一次就算啦~= =

特別送一張比我地既chloe "係搭車果陣影既   名模CHLOE

發表時間:2008-03-28 12:45 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


3月22 分類: 未分類

今日lunch..懶得去~
整左cycy版 {5餅2魚}

即係{3果雞仔餅+2果江蘇版} >食左3果>
餘下2果... = {5餅2魚} 哈哈"

發表時間:2008-03-22 11:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


3月20 分類: 未分類

之前果d..遲d先補

今日去左 {好好護老院}果名有點兒-.- service
本身3個鍾既野...因為d老人家..好cool既關係..
超多冷場-0- 搞到去左個半中...omg 我既service hour 牙><
搞到我既大計冇啦.....唉....

學左首歌..記得頭果2句-.-
公公真有型...婆婆真美麗..
都學左 童話[副歌]既手語...好好玩牙XD

離開左{好好}同果fd 見到一果女仔等緊過馬路..
睇落去好普通....跟住無啦啦有果 男仔係佢後邊..
甘我以為佢唸住溝佢啦...點知唔係..佢係一手搶左女仔手上袋野
又唔好以為佢係小偷...睇埋落去先...theN
男仔又一手拖住女仔隻手...{女仔樣子嬲嬲的}黎到e到..
我冇眼睇落去...[我一路睇,一路講果fd知]
我果fd 再睇{冇停}佢學我講..佢話..
{果 男仔又一手拉果女仔埋去佢到,,,超大力}
我另返過去睇     女仔已經 i  左係男仔到...
仲過佢講緊野...甘就過左馬路啦..我2果8..再睇
已經攬住左果女仔-.-  今次真係冇再睇...
我同果 fd 唸到..一陣係咪一手拉佢去咀咀..XD
跟住係甘傻笑..哈哈  好傻的說

之後m記 >> 凍凍甘陪果fd等車,,,我都等緊
超凍 {我著t} >> 快過果fd上車..呵呵
仲比佢罵左幾句tim XD >> 轉西鐵 >> 到屋企

發表時間:2008-03-20 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]