| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
| 3月1 |
分類: 未分類 |
今日係 R.C. 步操考試的大日子"
2點9去到果到...準備
超緊張牙...
因為係全區最大果幾個的其中一果
黎考我地...-3-" {隻手緊張到出汗...}
第一次甘緊張...考15分中...等9果字-0-"
超唔合理...bt 算..好想知~
勁快考完...我feel到"
果牙sir話比多次機會我地練2果動作
[ veiwing & turning ] 之後梗係狂練...
今日係我地練左甘耐..最齊既一次"
再操果陣...好比心機..果牙sir話..
{你地黎呢到係為合格,唔係為過程~}
so 叫我地果頭唔好dup低 wo
最後..我地有5果misstake {3果係u既..>< 2果先係動作-0-}
但都合格...yo^^
今日超比心機..so d動作太用力..而家超攰哇...-3-"
|
| 發表時間:2008-03-01 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 2月15 |
分類: 未分類 |
今天來個第1次吧
文明些...
剛剛用了家人新買回來的碗布
說真的..不太好用..大大的一塊海棉
密密的...除了這個..沒什麼特別的...
當我大力點握下去...它..它..它流出了藍綠的水...
噢...可怕..我再也不用它了...
我的手還通紅呢... |
| 發表時間:2008-02-15 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 12月18 |
分類: 未分類 |
today 班際..超好玩..嘻"
因為Annie黎左...跟住一齊玩GamE
{世界之最}_{收買佬}
之後睇片答問題[係每滴班主任對自己班的Feel _要求]
我一路睇一路抄note...d問題識答哂唷"
甘d人就同我fd返喎..-3-"
除左某某些..
最後我地以超多分win左4班..
我們有
1.最佳答題大獎
2.最佳參與獎
3.最佳啦啦隊大獎
包哂...呵呵 |
| 發表時間:2008-02-15 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
|