kk23986
暱稱: ×°*魚仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
╳× 魚 ○ ''  姐...
細板】”小〞檸檬囝
好友名單
科林`RaP
http://4lum.com/
科林+*4LuM 論壇
http://www.4lum.com/bbs/
cosplay
http://www.es21bat.com/trading/
2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


嗚,,,,,,, 鬱悶 分類: 未分類

琴日去左保祿面試,,,,,,

有好多都唔識呀'''''

死啦""甘肯定入唔到啦~~

唔制呀----我交左一間咋

嗚嗚~~唔好唔收我也""

呢兩日都係甘hurt呢!

 

最心痛是,,,,,愛得太

發表時間:2007-03-25 01:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


驚驚....... 無奈 分類: 未分類

n年冇打過日記......而家無無聊聊甘打下啦!!

聽日記要去保祿六世到面試啦~~

好驚驚也
ˇ   唔g到時識唔識呢??唔識就死lo =]]  >.<

好擔心 + 驚驚唷ˇˇ

我曾經同自己講過....." 我一定要入到!! " so 我聽日要好努力,,,好努力甘去考好呢果試 ! !


希望唔會唔識啦~~



奸巴爹

發表時間:2007-03-23 08:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


Camp(7-9) 滿足 分類: 未分類

     Ha Ha ˇ終於到左去 CamP  o既日子啦-ˇ-  HaPPY +  興奮耶   。。。

                                            3 月 7 日 ˇ
我地出發啦 >v< 去到碼頭,,影番張相鮮ˋ 過左差唔多1個中, 到左長洲Lu 再影多張相xD

之後,,我地行左一條超~~~級SuPer勁長o既路..鮮可以到達我地GE木的地~明愛愛暉營

好累也    ,,上到去,係飯堂度..講左一大論野之後就比我地去擺行李`

擺完落番泥飯堂 食飯 >ˇ<  D送勁淡  bt....老師話要食哂枱面上所有綠色GE植物  >.<

食完之後就汁野  上去宿舍頭陣`-3-   頭完之後就落返泥集隊,,,, TheN 我地去明愛陳震夏郊遊學園度反~

去完我學左好多野,,仲睇左D頻臨絕種GE動物同睇左D植物~ 呵 }`

跟住食完DinneR,,我地就去到飯堂度`玩星夜追蹤}`姐係跟住D指示去搵星-3- 夜晚好恐怖也ˇ

luckY禾有 take 電筒 ja 卡卡"" 但我地一出到去搵野果陣,,一係就唔記得左果地方,一係就唔記得睇提示= =

最衰佢又講明左邊到出邊入啦ˇ搞到我地要跑黎跑去,,,巧累架 >.<} 

玩完之後就坐係度聽個個成日講好多爛Get  GE牙SiR講講座,,天文講座}`

之後講左勁多野aR,,抄囉唆{的}      講完鮮比我地返宿舍休息-0-! 返到宿舍,,係度爭沖涼  XD+】

                                            {3 月 8 日}`
早餐有 皮蛋祝、炒面同腸粉    碟炒面好快就比我地清哂,,,,果深深係到搶哂我地D野食喎=]]搞到我係到勁食粥...

刀唔g食左幾多碗 lu ^ 總之勁食啦.....巧巧味  中午我地去張保仔洞 {呵}`話你地知最窄GE地方 沈殿霞過唔到去*最

宽GE地方打開到個麻雀 枱但係坐唔到人囉  哈` 超好玩 -ˇ-  跟住我地就去  五行石 `  要爬過去~      刀幾危險  

但係好玩囉}`  返到去宿舍+} 就係營裹面行下,,係宿舍到反下撲克---鋤D甘囉

食晚飯  個陣, 有一件好可怕GE野發生左 }`  聽第2組GE人講 {燊} 食左D白蔔白就敏感,,之後就不斷眨眼..跟住又唔知

點點.......之後仲話佢地班男係度反緊 [[怎頭大戰]]GE時候,,{燊} 拉左{雲}係度打佢   勁恐怖 `}   >口<

食完之後,,`我地玩ˇ集體遊戲ˇ 玩左好多架 有:張SiR話(姐係老師話= =)ˇ喜雙 逢ˇ同{乜乜踎}`

{乜乜踎}係甘GE,,我地每一組刀改左個名......

【黑森林蛋糕】我個組ˇ芒果布甸ˇ紅豆沙ˇ椰汁焦糖布甸ˇ雜果冰ˇ朱古力雪糕ˇ芒果小丸子

係甘玩GE ,講 (組名)踎!(組名)踎!(組名)踎完到(其他組)踎!!例:黑森林蛋糕踎!黑森林蛋糕踎!黑森林蛋糕踎完到紅豆沙踎

我地就專功  芒果布甸 同 紅豆沙個組  哈哈`(奸)  之後我地就唱K >ˇ<    超中意唱K耶  呵呵}`

                                           [[ 3月 9日`
沉日同米米傾計  `傾到差唔多1點鮮訓ˇ蕉早7點就要起身T^T  訓左{六粒鍾}炸ˇ^ˇ

今日一朝早起身去 小長城散步耶`早餐都冇食 ˇ就要去散步` = =

今日朝早有 柯華田ˇ方包ˇ腸 同 蛋 `呢個係西式滴`     食完早餐就要走啦

突然間有D  唔捨得 添 雖然只係短短3日 ,, 仲記得我初初入營GE時候, 炎呢樣唔好個樣唔好`ˇ

但係 而家景然唔捨得 }`   哈ˇ唔知點解呢``      仲有D 超唔想返屋企GE感覺 ˇ}`

  

卡卡....kayi 比我偷左果日記黎改唷.....只因本人太懶囉~~冇心的(奸奸)

發表時間:2007-03-12 08:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]