Ha Ha ˇ終於到左去 CamP o既日子啦-ˇ- HaPPY + 興奮耶 。。。
3 月 7 日 ˇ
我地出發啦 >v< 去到碼頭,,影番張相鮮ˋ 過左差唔多1個中, 到左長洲Lu 再影多張相xD
之後,,我地行左一條超~~~級SuPer勁長o既路..鮮可以到達我地GE木的地~明愛愛暉營
好累也
,,上到去,係飯堂度..講左一大論野之後就比我地去擺行李`
擺完落番泥飯堂 食飯 >ˇ< D送勁淡 bt....老師話要食哂枱面上所有綠色GE植物 >.<
食完之後就汁野 上去宿舍頭陣`-3- 頭完之後就落返泥集隊,,,, TheN 我地去明愛陳震夏郊遊學園度反~
去完我學左好多野,,仲睇左D頻臨絕種GE動物同睇左D植物~ 呵 }`
跟住食完DinneR,,我地就去到飯堂度`玩星夜追蹤}`姐係跟住D指示去搵星-3- 夜晚好恐怖也ˇ
luckY禾有 take 電筒 ja 卡卡"" 但我地一出到去搵野果陣,,一係就唔記得左果地方,一係就唔記得睇提示= =
最衰佢又講明左邊到出邊入啦ˇ搞到我地要跑黎跑去,,,巧累架 >.<}
玩完之後就坐係度聽個個成日講好多爛Get GE牙SiR講講座,,天文講座}`
之後講左勁多野aR,,抄囉唆{的} 講完鮮比我地返宿舍休息-0-! 返到宿舍,,係度爭沖涼 XD+】
{3 月 8 日}`
早餐有 皮蛋祝、炒面同腸粉 碟炒面好快就比我地清哂,,,,果深深係到搶哂我地D野食喎=]]搞到我係到勁食粥...
刀唔g食左幾多碗 lu ^ 總之勁食啦.....巧巧味 中午我地去張保仔洞 {呵}`話你地知最窄GE地方 沈殿霞過唔到去*最
宽GE地方打開到個麻雀 枱但係坐唔到人囉 哈` 超好玩 -ˇ- 跟住我地就去 五行石 ` 要爬過去~ 刀幾危險
但係好玩囉}` 返到去宿舍+} 就係營裹面行下,,係宿舍到反下撲克---鋤D甘囉
食晚飯 個陣, 有一件好可怕GE野發生左 }` 聽第2組GE人講 {燊} 食左D白蔔白就敏感,,之後就不斷眨眼..跟住又唔知
點點.......之後仲話佢地班男係度反緊 [[怎頭大戰]]GE時候,,{燊} 拉左{雲}係度打佢 勁恐怖 `} >口<
食完之後,,`我地玩ˇ集體遊戲ˇ 玩左好多架 有:張SiR話(姐係老師話= =)ˇ喜雙 逢ˇ同{乜乜踎}`
{乜乜踎}係甘GE,,我地每一組刀改左個名......
【黑森林蛋糕】我個組ˇ芒果布甸ˇ紅豆沙ˇ椰汁焦糖布甸ˇ雜果冰ˇ朱古力雪糕ˇ芒果小丸子
係甘玩GE ,講 (組名)踎!(組名)踎!(組名)踎完到(其他組)踎!!例:黑森林蛋糕踎!黑森林蛋糕踎!黑森林蛋糕踎完到紅豆沙踎
我地就專功 芒果布甸 同 紅豆沙個組 哈哈`(奸) 之後我地就唱K >ˇ< 超中意唱K耶 呵呵}`
[[ 3月 9日`
沉日同米米傾計 `傾到差唔多1點鮮訓ˇ蕉早7點就要起身T^T 訓左{六粒鍾}炸ˇ^ˇ
今日一朝早起身去 小長城散步耶`早餐都冇食 ˇ就要去散步` = =
今日朝早有 柯華田ˇ方包ˇ腸 同 蛋 `呢個係西式滴` 食完早餐就要走啦
突然間有D 唔捨得 添 雖然只係短短3日 ,, 仲記得我初初入營GE時候, 炎呢樣唔好個樣唔好`ˇ
但係 而家景然唔捨得 }` 哈ˇ唔知點解呢`` 仲有D 超唔想返屋企GE感覺 ˇ}`
卡卡....kayi 比我偷左果日記黎改唷.....只因本人太懶囉~~冇心的(奸奸)