| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 11月9 |
分類: 未分類 |
今日測 科學 ,朝早係甘溫書 + 串字... , SO i.s. =科學 好掂唷!!
超有信心可以 pass 到囉.. 希望如此 ~
星期一 [ 中史 ] -3- 奸爸爹 ~
lunch之後 3 堂 , 超支力 ><
到中文果陣更加頂唔順 , [服]左係張 table 到
冇耐良心唔比我訓 , 起返身果陣見到果牙 sir 的樣
好檬 > 清 > 檬 魚魚你近視了... ? 不要啦.. !!
Baby i love u so much !
米** 祝你日日happy 好耐冇搵你啦 -3-;;
|
| 發表時間:2008-02-15 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 11月8 |
分類: 未分類 |
今日派左數卷... 27/50 哈哈..我合格多 d 牙...
呵呵...超 happy ..可能你地覺得我好可笑...甘低分..
對於我黎講係超 happy 囉..
但英文就相反...But 牙 mum 冇怪我 bo
更加就冇罵啦...哈哈....
岩岩食左件 pizzai 好好味唷...
|
| 發表時間:2008-02-15 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 11月7 |
分類: 未分類 |
今日quiz_math
開頭都識既...後邊就...
悲...
岩岩果oic話我拖地拖到一達達..
叫我去拖過...><"我拖到白白滑滑架..{地專是白的..令臉
仲話冇拖...係d人踩到咋ma.. |
| 發表時間:2008-02-15 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
|