| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 11月10 |
分類: 未分類 |
今日呃左人....偷偷的出左門口..
搵老媽..佢請左半日假同我去mk buy 野
本身唸住去 {無印} 架..但佢唔得...
草草去左食 桂林米 就走左lu
buy 左好多野...^^
|
| 發表時間:2008-02-15 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 12月8 |
分類: 未分類 |
sports day 完左...我地 Lily ...輸左
唉.....恨 Ross 牙...
我地齊過佢地...3又令過佢地...樣樣都好過佢地..
有咩理由會輸牙..果死Daisy又抄我地喎
哎也...人生最恨 紅 & 黃 ..
今日本身洗左2機3...
無啦啦又洗多機...算..
而家又因為2果遲返的人...要幫佢洗埋wo
果到一機都冇...仲要聽日星期日牙..
又唔洗返...又哂水..又哂電...
甘都要洗....我講過..我死都唔會洗架啦...
因為2個遲返要我幫佢地洗...下下下下世啦...可能我會考慮下.. |
| 發表時間:2008-02-15 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 11月23 |
分類: 未分類 |
今日終於派 I.S. 卷啦..
22.5 /30
都幾好牙...我覺得...^^
係保祿唔係過得好好咋...
d 人可能因為唔了解我...同埋我又唔係令女..
有 d人唔中意我...感覺好似以前 黎美芬 比人話甘囉..
我而家明佢既感受啦...好想喊...但你無啦啦上堂喊好怪架ma
日日都要忍...忍佢地既白眼..冷言冷語...我既淚水
究竟係我眼淺..定係咩...好想學識堅強...好似家姐甘硬..
但...我做唔到牙... |
| 發表時間:2008-02-15 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
|