無言-_-`
10月31日 , Haloween , 去左M文度玩 , 任食任玩 -V-`
11月1日 , 我校40周年嘉年華 , 我地6C班比人簡左做詩班 , C班唱詩-V- , 大朝早番黎唱 , 我勁投入lo -V-`
唱完就落嘉年華攤位幫手a_a`大約兩點幾又要去校園電視台做小記者T0T` { 註 : 我未食飯v0v`
跟住刀冇乜野la /___\`
.
稍後再打>V<`