士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 11 月 7 日  星期五   晴天


雜記v[]V` 分類: 生活點滴;`*

無言-_-`

10月31日 , Haloween , 去左M文度玩 , 任食任玩 -V-`

11月1日 , 我校40周年嘉年華 , 我地6C班比人簡左做詩班 , C班唱詩-V- , 大朝早番黎唱 , 我勁投入lo -V-`

唱完就落嘉年華攤位幫手a_a`大約兩點幾又要去校園電視台做小記者T0T`     { 註 : 我未食飯v0v`

跟住刀冇乜野la /___\`

.

.

.

.

.

.

稍後再打>V<`