士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


中學展望/_\` 分類: 生活點滴;`*

仲有2 week就到報分試丫... ...

上次成積,專題研習,操行刀全A... ...

聽落好勁,

但係同事實不同吧t0t`

有部分多岩岩拎到A炸T____T`

For Example...常識,我咩刀5識,岩岩好86.5 -_-`

姐係計平均分有大把人勁過我la =,=`

今次我好worry Maths And English lo... ...

因為我有D課題重點5明丫><`

我想讀安柱ga...近我屋企la...又岩我呢D對Maths冇興趣ge懶人-V-`

又想讀林護...件校服爆可愛TVT`

可惜我D Best Friend ge志願同我5一樣la /0\`

但係刀言之尚早吧/____\`

總之...我一定要加油,考一間好ge中學ga ^V^`