琴日聖哥知道左我同佢解左情.. 頭先問我點解 解左佢..... 我好累了..... 我哭的時候...是誰在我身邊? 他有出現過嗎? 他說他電腦壞了...是真的嗎? 今日我成日都好累好唔舒服 本來想幫手整壁報 我左手勁痛.... 早走左..... 一路行一路喊....... 我真係好辛苦呀.... 我受夠啦...... 次次都係我痛...次次都係我錯 有邊個係對我好愛我架?1個都冇呀! ❤心痛得很利害..誰知道?