終於上得返Q00ZA啦
想打日記果時冇得打-3-
❤我終於學會接受﹏我會好好演好紅顏知己這角色
前2日...佢突然搵我吹水
我果時已經放低左我對佢既感覺了..
雖然唔係吹左好耐...但我真係真係好開心
之後..我同聖哥解左情了..
佢一0n果時只係練步練步同練步/____\"
算了吧...我根本不是他什麼
❤愛情到底是什麼?我不知道
返學有gag野嗎?
飛飛siR好正-w-" 琴日我叫佢畫畫
佢最後擦左呀t^t s0 sad
重有重有楓楓老豆好好笑xD
俾我met面果樣好可愛~v~(唔準話俾佢知呀xDD)
之後佢怕左我=W=" 糟糕死了xD
❤誰可以令我幸福一次?
20號太正啦![]! ruki生日會xD
小天好正![]! 張一支筆包到成個鍵盤咁大xDDD
見住ruki拆真係笑死xDD N多人睇住佢拆
我問小天包左幾多層同幾多日
佢答我: 我包左3日啦! 應該就到60層xD
爽過爽YY xD
我送左幸村大人既MEMO俾RUKI
重有多謝學長俾我睇佢PSP D RUKI相xD
小RUKI喵你好萌~v~
玩得好癲呀果日~v~
我就識小天,小薰,ruki 1年啦-w-"
❤黑格比我愛您xD
|