今日係情人節,唔知大家有冇去同你的情人去玩下,我唔say情人節,今日有一d,我唔知做咩。
我今天一走出去,馬上感到很冷很冷,因為昨天下了一場小小的雨。很快要上課了,我真的不想這麼快上課,在最後一天上課,老師給了很多很多的家課,我真的真的不想去做。在下一個月又要考試,我一定要加油努力!希望可以考好的成績!
今日,無any thing
today超多工課,唔想做,有十樣!不過好快做完,haha~~
今日阿sir無say到選左who,但我心目中,有一d我think可以in到足球比賽!