今日上PE堂
仲諗住可以落雨...
點知佢又唔落(=_=)
唔想打籃球呀...
好鬼悶...
悶到死...
上數學堂的時候
我明白點樣計啦~
但係就只係唔明白第17題點計
好左啦~
起碼唔係所有都唔明呀~(^田^)
上VA堂
今日要印版
我就chose左藍白紅
好似紅白藍膠袋XD~
但係出左來的效果又幾好
之後就係上ENG同IH堂
我就冇野好講啦~
都係禁囉
一個字..
等..
直到放學
又要練Sing Con.
我唔想練
加上我又要學琴
所以我就冇練
我番左屋企囉琴
就番學學琴啦~
(其實我係5:15pm先上堂,但係唔想練所以唔去XD~)
今日呀sir教新野
好好玩...
學左D新的弓法
呀sir話番屋企一定要練習哦~
我都好中2玩~
話說今日
我係lunch time練琴
我要教嬋嬋拉琴
跟住D男仔係度佢
拉D禁容易的歌
好屎哦...
佢初學拉容易的歌好出奇咩
都有問題家..
佢地識拉先得家~
有咩資格話佢哦~
不過算~
把口係生係人地度的
佢地中2點講咪點講囉~
我都唔知點算好
今個星期四就係啦~
佢又唔識拉
佢話唔拉哦~
唔知佢講真定點呀
我同馮晞囧都會拉...掛
我又唔敢自己一個拉哦
我都好想問下老師
可唔可以放學拉比佢廳...
我唔想比人廳到我走音or 有D咩的mistake...
又唔想比人笑...
但係唔拉又冇分加哦~
有十分哦~
但係係老師比
十分有幾多分
雖然唔係一定有曬十分
但係起碼都有分加呀~
比住係你
你會唔會拉呀?
我希望我到時可以拉得好啦~
以六分以上為目標~!
加油~! |