☻☺✖° 詠✖ * ︵*(×××)﹏ ❤
歡迎來到我的Blog~記得留個言呀~\(^o^)/
kowing955926
暱稱: ☻☺✖° 詠✖ ﹏ ❤
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
澳門行
~綜藝表演~
2010-06-26
好快考完試啦~
WoW
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 47
今日人氣: 2
累積人氣: 449
站內搜尋
2009 年 12 月 27 日  星期日   雨天


番左來香港啦~ 開心 分類: ~生活記事~

今日我去完澳門
番來啦~
係澳門都幾好玩
雖然係「探親團」
但係都好玩的~
===========我係分格線1號===========
First
我地去左「新濠」
打到E一度
大家會唔會奇怪
明明係賭埸一個
點會好玩呢?
緊係唔係啦
我地去左睇天幕
唔洗錢的~
幾好睇
至於係講D咩的
我就唔講啦~
+++++++++++我係分格線2號+++++++++++
Second
我地去左花展
今年的題目
係鬰金香
都幾令~
個一度
仲有6個人比你影
唔係普通人
係模特兒
有幾個都幾令女XD~
好多人同佢地影相
___________我係分格線3號___________
除左以上的活動之外
都冇咩野玩
因為係「探親團」呀媽~
不過
今次都好多野玩
***********我係分格線4號***********
講完E D野
係時候講下我D功課
我終於都做曬我本G&U啦~
好煩...我唔想做
但係都做曬
不過我個張IH WS味做
好難...
又係唔想做...
數學都一樣...
有4張...
好多呀...
我又係最唔中意做的野...
仲有兩楅畫...
唔係太想畫...
$$$$$$$$$$$我係分格線5號誌$$$$$$$$$$
今日打住禁多先
886~

2009 年 12 月 22 日  星期二   寒冷


X'mas party 開心 分類: ~中學記事~

Yo~!
今日係X'mas party啦~
今日係超開心的~
雖然今日係食唔飽
但係都好Happy~
唔知點解
今日送的小食
都係朱古力...(=_=)
但係..
我就係最中意食\(>w<)/
===========我係分格線1號===========
至於係食野的方面...
我地食D野係「大家樂」的
我覺得D野食
係「生冷鋼」家
都唔係熱的...(/_\)
D豬排好似有D老...
雞翼係凍左的問題
有D硬...
不過都有D野食係熱...
個一罐「果粒橙」
好似甜左D...
不過係我個人意見姐...
可能你地覺得唔係
+++++++++++我係分格線2號+++++++++++
玩game的時候
係笑爆肚XD
仲有主持係禁搞gag
好開心~
之後某呀sir經過...
我地就叫佢入來一齊玩...
D同學就係度扮佢
係唱K台個時的動作...
超級好笑...
之後我地就要求呀sir唱歌
都係一個好happy的環節
___________我係分格線3號___________
最緊張的環節
緊係抽獎啦XD~
個一個時候
我地係好開心囉~
我見到有一份係朱古力
又係朱古力(=_=)
不過好似好好味哦...
個一個時候
我係有D想老師抽中
個一個...
係我...
點知...
唔係我...
抽中左比人...
抽中左DODO呀...
佢好似冇咩表情...
可唔可以話係cool呢...?
都唔知道佢有咩感覺...
可能我睇唔到姐~
不過唔緊要啦~
最緊要係開心姐~
雖然一份都抽唔到
但係都happy happy~(^o^)
***********我係分格線4號***********
總之今日...
係中一生活...
最開心的一日~
好好玩呀~
係過程中
大家都係係度偷影XD
影左一D...
不為人知的地方XD
希望一直都係禁開心啦~
&&&&&&&&&&&我係分格線5號&&&&&&&&&&&
廳日係X'mas&New Year假期
可以去玩啦~(>o<)
不過...
因為假期之後係考試
所以要溫習...[車~(>3<)]
係E個考試要...
加油~加油~
努力~努力~
比心機~\(>w<)/
~~~~~~~~~~~我係分格線6號~~~~~~~~~~~
廳日...
我要過澳門探婆婆啦~
可能E排唔會打到Blog...
不過都可能有時候打到的...
所以...
係E度講聲...
sorry~

2009 年 12 月 21 日  星期一   寒冷


好野~ 開心 分類: ~中學記事~

我一直期待的X'mas party來啦~[萬歲~\(^o^)/]
廳日就係啦~
好開心...
但係最唔好就係冇得穿便服...
有D失望tim...[唔好呀~\(>3<)/]
不過...
唔緊要啦~
一樣都可以玩得好開心~
我地廳日要自己準備餐具
姐係要帶袋啦
冇班由帶個膠袋番學家媽XD
唔想帶袋呀~
為左環保...
唔緊要啦~(^_^)
唔知我地廳日有咩玩呢?
好期待呀~
希望廳日快D到啦~
===========我係分格線1號===========
話說琴日...
我好怕中史今日測...
點知...
今日...
真係...
要...
測...
之後我怕左好幾堂...
不過...
我都係錯左幾多下...
唔怕啦~
老師改唔正我個份XD
唔理佢啦~
+++++++++++我係分格線2號++++++++++++

總之..
廳日...
要快D來呀~

2009 年 12 月 20 日  星期日   寒冷


死啦~ 不安 分類: ~中學記事~

死啦~死啦~
我唔知點算好呀~
廳日係SCI 默書...
E一樣冇咩問題
我有溫...
但係...
問題係我D同學話廳日中史小測
我一頁都味溫過...
死硬...
我問過好多人都話有中史小測
但係我廳唔到老師有話過要測哦...
佢又味派作業...
上完IH個時
佢就入左來
又話派咩問答paper...
但係又冇時間派...
老師唔會冇派作業就話小測家...
唉...
E家都唔知點算...
又唔夠時間溫哦...
點好呢...?

2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


點好呢...? 愉快 分類: ~中學記事~

今日上PE堂
仲諗住可以落雨...
點知佢又唔落(=_=)
唔想打籃球呀...
好鬼悶...
悶到死...
上數學堂的時候
我明白點樣計啦~
但係就只係唔明白第17題點計
好左啦~
起碼唔係所有都唔明呀~(^田^)
上VA堂
今日要印版
我就chose左藍白紅
好似紅白藍膠袋XD~
但係出左來的效果又幾好
之後就係上ENG同IH堂
我就冇野好講啦~
都係禁囉
一個字..
等..
直到放學
又要練Sing Con.
我唔想練
加上我又要學琴
所以我就冇練
我番左屋企囉琴
就番學學琴啦~
(其實我係5:15pm先上堂,但係唔想練所以唔去XD~)
今日呀sir教新野
好好玩...
學左D新的弓法
呀sir話番屋企一定要練習哦~
我都好中2玩~
話說今日
我係lunch time練琴
我要教嬋嬋拉琴
跟住D男仔係度佢
拉D禁容易的歌
好屎哦...
佢初學拉容易的歌好出奇咩
都有問題家..
佢地識拉先得家~
有咩資格話佢哦~
不過算~
把口係生係人地度的
佢地中2點講咪點講囉~
我都唔知點算好
今個星期四就係啦~
佢又唔識拉
佢話唔拉哦~
唔知佢講真定點呀
我同馮晞囧都會拉...掛
我又唔敢自己一個拉哦
我都好想問下老師
可唔可以放學拉比佢廳...
我唔想比人廳到我走音or 有D咩的mistake...
又唔想比人笑...
但係唔拉又冇分加哦~
有十分哦~
但係係老師比
十分有幾多分
雖然唔係一定有曬十分
但係起碼都有分加呀~
比住係你
你會唔會拉呀?
我希望我到時可以拉得好啦~
以六分以上為目標~!
加油~!