今日
有d開心
派左英文作文,英文List
電腦同普通話
全部都合格
Happy~Happy~
雖然有D係唔係禁好
但係起碼合格呀~
___________分格線1號___________
講番音樂堂
又係一樣...
Happy~Happy~
10入面有7分呀~
其實...
我拉個時...
我係有D驚家
隻手有D「唔聽話」
有D震震地...
唔知道有冇人睇到呢?
我又有D「走音」...
唔知道...
D同學覺得我拉成點呢?
我係屋企明明拉得好順
唔知點解我會「手震」家...
===========分格線2號===========
其實...
今日我都幾「好彩」
唔知道...
廳日D試卷...
會唔會有少部份「唔合格」呢?
希望唔好啦~
唔係希望...
係一定要合格呀!!!!!
希望有好的成績啦... |