☻☺✖° 詠✖ * ︵*(×××)﹏ ❤
歡迎來到我的Blog~記得留個言呀~\(^o^)/
kowing955926
暱稱: ☻☺✖° 詠✖ ﹏ ❤
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
澳門行
~綜藝表演~
2010-06-26
好快考完試啦~
WoW
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 445
站內搜尋
2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


有D開心... 愉快 分類: ~中學記事~

今日終於...
派左中文作文啦~\(^O^)/
有DD開心...
之後...
英文又睇左說話分...
27呀!
30分入面27呀~
超級Happy 呀!!!!!
但係唔知點解老師話...
最高分的係26分哦...(=_=)
唔會係我睇錯掛...(=_=)
定係佢睇錯呀?
不過算啦~
我都好開心~
___________分格線1___________

今日的IH堂
好「正」呀~
成堂都係討論project~
今日成堂就禁過啦...
GPA堂好開心...
又有「柱安」堂啦~
但係今日有少少悶...
唔係禁好玩...
===========分格線2===========
唉...
為係下學期的開始...
廳日要上兩堂PE堂...
唉呀~!
上一堂都夠死啦
仲要上兩堂...
以前我就中意上PE堂
但係E家我就唔中意...
都唔好玩...
一唔係跑步就柔軟體操...
超級悶的說...(/__\)
+++++++++++分格線3+++++++++++
打到E度先~
886~(^_^)/

2010 年 1 月 24 日  星期日   寒冷


卡哇E~ 愉快 分類: ~生活記事~

今日
我地一家係度執屋...
不過執完之後
屋企大左好多哦~
___________分格線1號___________
執完屋之後...
我就上左Facebook...
之後我睇到我表哥放上去D相
我睇到有佢隻狗仔(佢叫布丁呀~)
我咪睇下囉...
            |
            |
            |

好得意呀~
原來佢細個個時係禁家哦~
卡哇E呢~
我睇完之後
我就睇下第二D
原來佢有放善善上去呀~
好得意~
佢同布丁一齊影家~
                   |
                   |
                   |
 ~BB打布丁~
首先...

BB:(死野~唔同我玩~)
布丁:(唔中意玩咪唔玩囉~)


And then...

布丁:(都係行開D先...)
BB:(唔好呀...T_T)

Next...

BB:(禁衰!一陣你就知死!)


BB:(哈哈哈...)
布丁:(咦...有殺氣!)

 
BB:(坐前D先~)

 
扮野中...

 
放隻手去後面...

 
準備...


打呀~!


布丁:(中左「蕉」...)<<<(你估好似總統比人掟蕉咩...=_=)
BB:(仲唔死!)
            |
            |
     ~The End~
   (以上對白純粹老作)
===========分格線2號===========
係唔係好好笑呀?
BB同布丁都好得意呀~
兩個都超級可愛~
除左布丁
睇下我隻龍貓仔...

好可愛呀~\(^O^)/
*_*_*_*_*_*分格線3號*_*_*_*_*_*
今日打到e度啦~
88~(^_^)/

2010 年 1 月 22 日  星期五   陰天


《答案與疑問》 愉快 分類: ~中學記事~

今日
我最在意的3科科目...
派左啦...[灰灰的說...(/_\)]
___________分格線1號____________
首先...
先講我超級在意的一科...
                                    +     
                              (緊係佢啦~!)
                                    +
就係佢啦...(指住佢...)
(=︿=)--->>>「數學」
開頭我以為...
今次我死啦~
點知...
我120分入面我55...(/_\)
係E個時候...
我開始有D怕
我係度林 ﹕唔會唔合格掛...
但係當我計左MC加E份之後
好彩...
我合格~!
我又係大班啦~
我都係中意上鄭Sir堂[XD]
===========分格線2號===========
之後...
竟然我都合格的一科
IH...
好彩...
我仲以為我唔合格Tim...
+++++++++++分格線3號+++++++++++
Andthen...
到佢啦...
中文...
又係一樣...
Happy~Happy~
合格...
我都好想知道...
全部加左之後係幾分呢?
我最想知道的係作文
我想知道我係中學的程度係邊度
+_+_+_+_+_+分格線3號+_+_+_+_+_+
琴日...
我咪話係音樂堂的...
之後落左堂之後...
我唔知道我係幾多分
所以咪問老師囉~
之後佢話左比我能幾多分之後...
佢就話加我入樂團啦~(好開心呀~)
今日就派左通告
要100蚊呀...(=_=)
但係有24堂...
好平呀~!
點解?
首先...
計下數先~(迷上數學~XD)
先計下佢平衡1堂幾多錢...
答案 ﹕4.666666....
所以姐係平衡一堂係 ﹕4蚊
平到爆~!
好啦~
又計下如果係小提琴班的話...
1060蚊除以24堂...
答案 ﹕44.166666....
姐係44蚊一堂啦...
睇下!
差成40蚊呀~(嘩~)
好彩有人同我同一班姐~
好開心呀~
我覺得我真係好好彩呀~
上天真係好~
*_*_*_*_*_*分格線4號*_*_*_*_*_*
之後...
今日最尾係上CCA...
坐低左之後...
發覺...
坐我後面的係DoDo
坐SzE後面係鍾永x
腳趾坐全鍾永x隔離
劉明好似係DoDo隔離<<[唔知道係唔係劉明啦~(=_=)]
之後聽到人地講到一半...
我後面班人就開始搞搞震啦...
拍我同SzE膊頭...
又搞我個頭...
我以經唔理佢地...
但係都係一樣...
搞我個個都唔知係邊個來家...
唔知係DoDo定係鍾永x定佢個兩位人兄啦...
咩D男仔E家禁中意搞我家...
禁鬼無聊都做...
唉...
服左佢地...
%_%_%_%_%_%分格線5號%_%_%_%_%_%
講係E度
又o林到今日末上堂個時
我咪收番D普通話作業囉~
點知成班除左吳梓x之外
全部都唔記得...[有冇搞錯...(=_=)]
之後我就係黑板寫住
                  |
                  |
「明天交回普通話作業」囉~ 
之後成班冇交個D男仔就「一齊」話
           |
           |
「點交呀廳日!?」
跟住智障就話
「唔通你來我屋企收咩?」
寫錯少少姐...
佢地洗唔洗禁大反應呀...(=_=)
^_^_^_^_^_^分格線6號^_^_^_^_^_^
E排都唔知搞咩鬼
成班男仔怪怪地...
突然禁齊心...
之前又唔見佢地係禁哦...
唉...
佢地的行為...
間直令我有少少「不祥的感覺」
算啦~
打住E度先~
886~
 

2010 年 1 月 21 日  星期四   陰晴不定


有D開心(^_^) 愉快 分類: ~中學記事~

今日
有d開心
派左英文作文,英文List
電腦同普通話
全部都合格
Happy~Happy~
雖然有D係唔係禁好
但係起碼合格呀~
___________分格線1號___________
講番音樂堂
又係一樣...
Happy~Happy~
10入面有7分呀~
其實...
我拉個時...
我係有D驚家
隻手有D「唔聽話」
有D震震地...
唔知道有冇人睇到呢?
我又有D「走音」...
唔知道...
D同學覺得我拉成點呢?
我係屋企明明拉得好順
唔知點解我會「手震」家...
===========分格線2號===========
其實...
今日我都幾「好彩」
唔知道...
廳日D試卷...
會唔會有少部份「唔合格」呢?
希望唔好啦~
唔係希望...
係一定要合格呀!!!!!
希望有好的成績啦...

2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


灰灰的說...(/_\) 不滿 分類: ~中學記事~

今日派左三份卷
中文List...
剛合格...
Science...
100分入面...
有六十幾分...
兩科都合格...
B•U•T...
一提起英文...
個份G.E...
很灰...
很灰...
120分入面...
60分合格...
我竟然...
差一分...
有冇搞錯...
不過好彩...
仲有其他拉分...
___________分格線1號___________
廳日有音樂堂...
我要加油啦~
我一定唔可以拉錯音呀!!!!!
我10分入面...
要有5分以上!!!
加油~!加油~!
===========分格線2號===========
廳日派咩卷呢?
好似中文會派哦...
我有D唔識...
希望合格啦!!!!!
Please!!!!!
唔好唔合格
更加唔好好似英文G.E禁...
差一分...
唔好呀!!!!!
唉...
希望左明天啦~