☻☺✖° 詠✖ * ︵*(×××)﹏ ❤
歡迎來到我的Blog~記得留個言呀~\(^o^)/
kowing955926
暱稱: ☻☺✖° 詠✖ ﹏ ❤
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
澳門行
~綜藝表演~
2010-06-26
好快考完試啦~
WoW
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 47
今日人氣: 1
累積人氣: 448
站內搜尋
2010 年 2 月 21 日  星期日   寒冷


番左來啦~ 滿足 分類: ~生活記事~

前日番左來香港啦~
好想玩多幾日呀~
先講下第一日玩左D咩先...
===========分格線1號============
我地第一日去左「夢時代」
個一度係一個好大的商場
好大...好大...
行完街之後...
就上左去個一個「天空樂園」
我地去個一度唔係玩的
係睇個一個摩天輪
因為係黃昏
差唔多到夜晚
所以佢會開燈
真係好令...
夜晚就去左「六合夜市」
之後就...
食...
食...
食...
D魷魚超大隻
又平哦~
好抵食~XD
___________分格線2號___________
第二日...
去左「少數民族」
先食野...
我地食左山豬肉
佢食落唔係好似平時食個D禁
好好食...
食左D檳榔花
幾好食...
食落好似荀0禁...
食左個蜂蛹...
姐係蜜蜂的BB蟲...
佢係炸的
所以唔會睇到佢的全樣...
但係食落又幾好食
好似食炸豆腐禁...
但係冇炸豆腐個皮禁脆...
入面都好佢炸豆腐禁樣...
食完之後...
就去「少數民族」啦~
先去博物館...
入面D人像好恐怖...
因為太真加上又有D暗...
好似有野附左係個人像禁...
我0林佢入面唔比你影相的原因...
可能係怕你影到野...
之後去左睇人地的表演...
好好睇...
+++++++++++分格線3號+++++++++++
第三日...
去左「蓮池潭」
先去「舊火車站」
初初個時我地係度睇野...
個時係第一個火車入面...
之後去左第二個個一度...
影番張相先...(注意!!!!我地係係個燒碳的地方)
個時係我呀姨同我同表弟影...
影完出來...
睇下...
點知...
有野係度...(大家知係咩家啦~)
我地緊係即走啦~
之後就Delete左啦~
ED野留係度唔好家媽~
之後又係一樣...
食...
食...
食...
個一度的泡芺...
超級好食~!(我個人認為姐~)
個一度好多人排隊
因為電視有介紹過
佢超大個寫住「食尚玩家XXXX」
好容易睇到...
想Find都唔係禁難姐~
-----------分格線4號-----------
好啦~
今日打住禁多~
想知第三同第四日有咩玩
廳日先打啦~
88~(^_^)/

2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


HAPPY續續有來~ 滿足 分類: ~生活記事~

琴日
我同我D親人去到迪迪尼~
好開心的說~
我地一入到去
當然係搭迪土尼的大車啦~
係路途係冇咩野睇...
我地先玩「小飛象」
廳落有D「低低地」...
0禁大仲玩...
但係有一種童真的Feel..
___________分格線1號___________
之後出番來...
0林住去睇「米奇幻想曲」
點知一出去...
就見到何SzE
0禁都見到佢哦~(^_^)
我問佢去邊
佢話同我一樣哦...
所以咪一齊去囉~
入到去「米奇幻想曲」入面...
咪要戴個一個「3D眼鏡」0的~
戴左上去...
好似戴左個「黑超」~XD
因為0禁...
我地就影張相留念啦~
影左出來...
我本身因為係戴眼鏡的
所以影左出來係「雙眼鏡」
仲型過戴「黑超」~XDXD
===========分格線2號===========
睇完之後...
就去左食飯...
係E段時候...
因為冇野做...
所以我飛左E度佢啦~
我地食完飯之後
就去睇「獅子王慶典」
幾好睇~
之後去左「Coffle Cup」
好好玩~
上到去我地係係禁轉....
好彩冇轉到頭暈~XD
Andthen我地就沖左去「Speace Monuntain」
第一時間緊係去攞fass pass啦~
時間係4:40
之後就去左玩「Buzz Ligthyear Astor Blasters」
姐係「巴斯光年星際歷險」
我個人覺得幾好玩~
玩完之後...
緊係去玩「Speace Monuntain」啦~
超級好玩~
之後又去左「小小世界」
入面都幾0令...
之後就去睇「米奇金獎音樂劇」
由於我地之前係食緊野
但係又到左時間睇哦~
搞到我地要攞個包入去
因為唔比食的關係...
所以我地就係0禁樣...
攞住個包成半個鍾...
睇完之後...
就玩左個一個「Marry-go-round」
最後就係睇個一個煙花啦~
好0令~
好0令~
琴日就0禁樣完左啦~
總括來講...
琴日係好開心的~
+++++++++++分格線3號+++++++++++
廳日我地一家人就去台灣旅行啦~
好開心呀~
一定要食多D野~XD
今日打到E度先~
88~(^_^)/

2010 年 2 月 9 日  星期二   時晴時雨


放假啦~ 開心 分類: ~中學記事~

今日係最後一日番學啦~
好開心呀~
不過...
廳日又要番學團...
好心佢啦~!
假期都要人番一日...
我D工課都要快D做曬佢啦~
我唔想去完旅行之後要做工課呀~!
不過...
好快到到旅行的日子啦~
好開心呀~!
12號又去迪迪尼啦~
好快到~
一樣0禁開心~
希望個一日唔好落雨啦~
___________分格線1號___________
今日第一堂就係P.E堂
超煩...
E幾堂都係Danceing...
又唔好玩...
今堂...
係學個一個咩咩「求雨舞」哦...
學個時我真係忍不住...
係0禁笑...
個個都係..
笑死人~
===========分格線2號===========
打到E度~
88~(^_^)/

2010 年 2 月 7 日  星期日   雨天


家長日... 愉快 分類: ~中學記事~

今日係家長日
出面落鬼死0禁大雨...
真係煩...
等左20分鐘左右
就到我啦~
講完一大輪之後...
就番屋企啦~
___________分格線1號___________
番到屋企之後...
又係做工課的時候....
做完個一個News Paper之後...
就要做Current Issue0啦~
真係超唔想做~\(>田<)/
好煩....
今日要去食飯
唔知有咩食呢?
希望唔好係好難食...
千萬唔好係有好多味精個D!!!
一定死...
一定要飲好多水...
===========分格線2號===========
打到E度先~
88~(^_^)/

2010 年 2 月 5 日  星期五   陰天


原來如此... 開心 分類: ~中學記事~

今日
唔知點解
時間好似過得好快禁
上IH好似上左十幾分鐘禁
0禁咪好囉~XD
上IS真係好好笑
Miss Lo講錯野
笑死人~
成班笑到K.O左
___________分格線1號___________
小息之後...
就係中史堂啦~
唔知點解...
今日好似好有心機上堂
好容易入腦...
上英文堂全堂都係做List.
用左成堂...
0禁就乘機唔洗上啦~XDXD
不過...
中文堂又好似平時0禁...
時間過得都係一樣...
===========分格線2號===========
話說今日...
我身為普通話科長
我要Correct D抄書...
點知有好多人冇做...(=__=)
可以話係O左家...好似0禁>>>>(=口=)
個一個智障
成日都唔做工課
不如唔好交佢個張比老師
等佢比老師鬧下都好呀~
+++++++++++分格線3號+++++++++++
放學之後...
好玩的野來啦~
SCIENSE CLUB~
好開心~
我成日都係等佢的來臨~
今日係「暖包制作」
初初我以為係可以囉番屋企
點知唔可以...[失望的說...(/__\)]
不過...
我知道暖包的成份係點
仲做左一D實驗
原來可以有70度0禁高
佢入面有一D鋅,鹽,石同水<<<[好似係石,佢係0禁寫家...唔知係唔係呢?(=__=)]
今日...
我的科學知識又增加左啦~!
@_@_@_@_@_@分格線4號@_@_@_@_@_@
今日真係好開心呀~!
打到E度~
88~(^_^)/