今日
唔知點解
時間好似過得好快禁
上IH好似上左十幾分鐘禁
0禁咪好囉~XD
上IS真係好好笑
Miss Lo講錯野
笑死人~
成班笑到K.O左
___________分格線1號___________
小息之後...
就係中史堂啦~
唔知點解...
今日好似好有心機上堂
好容易入腦...
上英文堂全堂都係做List.
用左成堂...
0禁就乘機唔洗上啦~XDXD
不過...
中文堂又好似平時0禁...
時間過得都係一樣...
===========分格線2號===========
話說今日...
我身為普通話科長
我要Correct D抄書...
點知有好多人冇做...(=__=)
可以話係O左家...好似0禁>>>>(=口=)
個一個智障
成日都唔做工課
不如唔好交佢個張比老師
等佢比老師鬧下都好呀~
+++++++++++分格線3號+++++++++++
放學之後...
好玩的野來啦~
SCIENSE CLUB~
好開心~
我成日都係等佢的來臨~
今日係「暖包制作」
初初我以為係可以囉番屋企
點知唔可以...[失望的說...(/__\)]
不過...
我知道暖包的成份係點
仲做左一D實驗
原來可以有70度0禁高
佢入面有一D鋅,鹽,石同水<<<[好似係石,佢係0禁寫家...唔知係唔係呢?(=__=)]
今日...
我的科學知識又增加左啦~!
@_@_@_@_@_@分格線4號@_@_@_@_@_@
今日真係好開心呀~!
打到E度~
88~(^_^)/ |