☻☺✖° 詠✖ * ︵*(×××)﹏ ❤
歡迎來到我的Blog~記得留個言呀~\(^o^)/
kowing955926
暱稱: ☻☺✖° 詠✖ ﹏ ❤
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
澳門行
~綜藝表演~
2010-06-26
好快考完試啦~
WoW
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 47
今日人氣: 1
累積人氣: 446
站內搜尋
2010 年 3 月 11 日  星期四   寒冷


都唔知搞咩鬼~!~? 愉快 分類: ~中學記事~

今日上堂的時候
應該係上音樂堂至到科學堂期間...
我個胃唔知點解好辛苦...
之後仲嘔Tim~!洋蔥頭 MSN表情符號
好辛苦...
之後我番到屋企...
我問呀媽點解
佢話應該係lunch食D糭...
因為係糯米...
所以難消化...
唉...洋蔥頭 MSN表情符號
上英文堂超級悶...
仲要連上兩堂...
可憐的說~

講番今日番學的時候先~
今日唔夠10以下
但係我有著左件羽絨...
但係係入面...
點知有個主任係度~!
我幾驚佢睇到呀~洋蔥頭 MSN表情符號
之後我味扮唔知禁囉~洋蔥頭 MSN表情符號
點知佢又睇唔到哦~
呵~呵~呵~洋蔥頭 MSN表情符號

今日冇咩特別~
今日打到E度先~
886~悠嘻猴 MSN表情符號

 

2010 年 3 月 10 日  星期三   寒冷


凍瓜啦~!(>\\\<) 愉快 分類: ~中學記事~

今日出面10度
但係我地E度得個8度~!
凍死人咩~!
出門口的時候...
凍到隻手紅曬...
所以我咪嗱嗱林行快D
番到學校咪冇禁凍囉~
講下今日有D咩野先~

今日第一堂係HEC
冇咩特別~
之後就係中文堂
我地又要作文啦...
唉...
下一堂就係我最唔想上的堂啦~!
Miss FER堂~!
今日上堂的時候真係好悶呀~
我想侉冇番都唔得Tim~
之後係數學堂...
老師冇番...
有人來代課...
我以為可以自己活動啦~
點知代課個一個係我地個校長哦~
嘩~
好得人驚呀~
佢講個D講真係好鬼悶家~
搞到我有D想Sleep...
之後就係「我的最愛」啦~
大家應該知道係咩科家啦~
就係佢SCI啦~
今日佢教的野
我都好易記得~
太好啦~
電腦堂同ENG調左堂
所以上電腦
真係好悶...

放左學之後...
緊係我期待以久的「樂團」啦~
好好玩~
時候過得好快
真係唔想禁快過~
番到屋企又要做功課啦...
唉...
不過整係得SCI姐~
見係佢...
就算啦~

今日打到E度先~
886~

 

2010 年 3 月 9 日  星期二   雨天


好野~ 愉快 分類: ~中學記事~

好野~
今日出面落雨~
唔先跑步~
好Happy~
但係之後又唔係好得好多...
我地要番轉頭...
又係佢~!
跳舞...
一D都唔好玩...
跳個一隻舞...
係禁轉圈...
轉到我頭都暈...
好辛苦...
重要跳次...
次都死啦...
唉...

唔講E D唔好的野啦~
講下D好野~
今日上數學堂...
我個一份小測的結果係...
合格?唔合格?
答案:
合格~!
之後我就放低曬我的緊張啦~
話說我琴日有一條數唔識做
番到學校第一時間緊係...
速速問人抄番條數啦~
之後上VA堂...
我冇野好講...
英文堂真係太好啦~
老師冇番~
真係百年難得一見~
上IH好鬼悶...
之後距離落堂大約分鐘...
有個叫左D人去留堂班...
點知個一個死人男班長話:「都係你個死人鍾XX啦!」
之後班男仔唔知搞咩野
個個都話佢...
之後我個FD咪...囉...>>>
之後男班長咪話:「sorry~!」囉~
佢地真係衰呀~!
我的FD子好可憐呀~
成日比人屈~

廳日又有我最愛的「樂團」呀~
我等左一個星期家啦~
好開心呀~
之後廳日又有HEC~
唔知其他人點整D咩呢?
不過之後就你上Miss FER堂啦~
我唔想上佢堂呀~
佢好鬼悶家~
我E家明白D同學點解唔中意上佢堂啦~
唉...
E一堂難係難逃避呀...
我只可以希望...
佢冇番學啦~
我真係唔想上佢堂呀~
唉...
唔講佢啦~
之後係我最中意的SCI堂啦~
Happy~Happy~
係今個星期五的CCA堂
我都會去~
SCI CULB有個一個數理的問答比賽
我好期待呀~

今日打到E度先~
886~(^_^)/

2010 年 3 月 8 日  星期一   雨天


2010-03-08 愉快 分類: ~中學記事~

今日又落雨...
好煩呀~
但係我又想落雨哦~
因為廳日係P.E堂
唔洗跑步呀媽~XD
我成個星期都冇打Blog啦~
change左位啦~
我唔想同我隔離個個坐呀~
我好想同女班長位呀~
碧碧都好呀~
我又係離唔開最尾個兩行...
我的右面係女班長
都好D...
起碼佢都係我隔離~
如果唔係我就好悶家啦~
我好想去Science學會D活動呀~
唔係好想
係超級想~XD
唔知下一次係幾時呢?
好期待呀~

廳日又有P.E堂
唉...
又係一個好悶的時間...
我唔係唔中意P.E.
我係唔中意跑步...
之後就係上數學堂
我希望我份「重測」合格啦~
如果唔係...
我就死得啦~
今日佢又比左幾條數來...
有一條唔識做...
之後碧碧打電話來...
我就問佢啦~
我廳日抄佢
後日先交
太好啦~XD
之後上係VA堂
唔知做D咩野呢?
希望到時候...
我的藝術靈感多D啦~XD
一定要第!
之後就係上英文堂同IH..
唔好提啦...
今日個一堂IH幾難過呀~!
佢講左好多野之後
我以為應該過左分鐘啦~
點知我望下個鍾...
都係過一分鐘...
唉...
E一堂的時間真係難過呀...

今日打到E度先啦~
886~(^_^)/

2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


台灣之旅__「續」 愉快 分類: ~生活記事~

上一之打到第三日
今次我打曬佢啦~
-----------分格線1號-----------
第四日...
我地去左浸溫泉
去左睇個一個「水火泉」
姐係D火係水的上面...
原因係因為個一度有天然氣係地低
所以會有火啦~
===========分格線2號===========
第五日...
我地去左個一個好多野食賣的街
我唔係好記得個條街叫咩名啦~
我食左個一度的名產__「X目魚魚丸湯」<<(唔識打個X~XD)
好好食~
D魚丸好彈牙~
之後又食左個「雞蛋糕」
有兩種口味
一個係原味...
姐係雞蛋味
一個係朱古力味...
我兩個口味都有食
幾好食...
我中意朱古力味多D<<(禁係因為我中意食朱古力~XD)
之後食左D「烤甜瓜」
姐係我地的燒番薯
不過係「趣」的<<(「趣」係同音字)
好好食~
之後去左街市
買左好多海鮮~
我第一之見到0禁大的海鮮市場咋~\(^_^)/
番到屋企之後...
緊係食海鮮啦~XD
之後就係禁...
過左一個星期啦~
+++++++++++分格線3號+++++++++++
之後第二日...
我地要走啦~
不過...
唔知點解...
我個肚好辛苦...
之後仲暈暈地...
Andthen...嘔....
之後番到香港睇醫生...
佢話我腸胃炎...
唉...
佢話應該係食左D蜆有事...
我仲以為係食左D魚生tim...
搞到我咩都食唔到...
食咩嘔咩...
唉...
___________分格線4號___________
之後個兩日...
我都冇番學...
真係好~
唔洗上P.E堂~XD
但係係屋企就成日係張床度...
唉...
之後好番啦~
番番學啦~
@@@@分格線4號@@@@
今日就打完我係台灣有咩玩啦~
今日就打到E度先~
886~(^_^)/