今日出面10度
但係我地E度得個8度~!
凍死人咩~!
出門口的時候...
凍到隻手紅曬...
所以我咪嗱嗱林行快D
番到學校咪冇禁凍囉~
講下今日有D咩野先~
    
今日第一堂係HEC
冇咩特別~
之後就係中文堂
我地又要作文啦...
唉...
下一堂就係我最唔想上的堂啦~!
Miss FER堂~!
今日上堂的時候真係好悶呀~
我想侉冇番都唔得Tim~
之後係數學堂...
老師冇番...
有人來代課...
我以為可以自己活動啦~
點知代課個一個係我地個校長哦~
嘩~
好得人驚呀~
佢講個D講真係好鬼悶家~
搞到我有D想Sleep...
之後就係「我的最愛」啦~
大家應該知道係咩科家啦~
就係佢SCI啦~
今日佢教的野
我都好易記得~
太好啦~
電腦堂同ENG調左堂
所以上電腦
真係好悶...
 
放左學之後...
緊係我期待以久的「樂團」啦~
好好玩~
時候過得好快
真係唔想禁快過~
番到屋企又要做功課啦...
唉...
不過整係得SCI姐~
見係佢...
就算啦~
     
今日打到E度先~
886~
|