今日係第一日大測...
測中文今日...
我覺得D題目有D難...
唔夠時間...
做唔到最尾個題...
0禁就冇左5分啦~!
唉...

之後係上數學...
比左兩張WS我地...
個細班一樣的...
有幾題唔係0禁識...
廳日番去問下人先~
唔係~
應該係「抄考」吓人~
講吓笑姐~
不過唔識就先問後抄啦~

今日又中史小測...
都唔知有冇問題家~
點會今日測家?
今日有大測家媽~
搞到我琴日溫完中文之後又溫中史...
十點幾先sleep...
仲0林住早D sleep家媽...
唉...
算啦~
廳日又有Miss FER堂啦~
唉...
超唔想上佢堂...
好煩家...
唉...
希望佢廳日冇番啦...

話時話~
今日唔知點解...
MSN一個人都冇
都唔知搞咩野~
想問人野都唔得...
今日打到E度先~
886~

|