☻☺✖° 詠✖ * ︵*(×××)﹏ ❤
歡迎來到我的Blog~記得留個言呀~\(^o^)/
kowing955926
暱稱: ☻☺✖° 詠✖ ﹏ ❤
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
澳門行
~綜藝表演~
2010-06-26
好快考完試啦~
WoW
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 453
站內搜尋
2010 年 2 月 4 日  星期四   陰天


E段時間好Happy~ 愉快 分類: ~中學記事~

唔知點解
我生日過左之後
個人好開心
唔知點解呢?
有三個原因
係唔係因為
同班同學多左野講呢?
定係因為就到新年假期
所以我好開心呢?
還是係因為
就快可以去旅行呢?
算啦~
都係一樣姐~(^_^)
===========分格線1號===========
好啦~
好快到家長日啦~
唔想去...(=_=)
家長日係星期日
所以星期一放假
唔過星期二又要番多一日...
唉...
好心佢就番星期一啦~
格左一日
0禁煩...
唔好番咪仲好~!
___________分格線2號___________
12號去迪迪尼~
係我第一次去咋~
唔知好唔好玩呢?
我好想快D去旅行呀~
台灣真係好好玩
今次係第二次啦~
一定又係好開心姐~(=^_^=)
Happy~Happy~
希望12同14號快D到啦~

2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


好快到啦~ 愉快 分類: ~中學記事~

之前我咪話
有一個日子好快到
就係廳日咋~\(>w<)/
事到如今
我唔賣關子啦~
其實...
廳日就係...
我的生日啦~
好開心呀~
唔知會唔會有禮物呢?
不過...
我D親人都有送0的...
但係我希望
有同學同朋友送比我0的~
好期待廳日的來臨呀~
___________分格線1號___________
廳日又係P.E堂...
真係唔想上呀~
都唔好玩0的~
我好想快D到新年假期
好想快D去台灣呀~
好好玩~
希望快D到啦~
===========分格線2號===========
今日打到E度先~
88~(^_^)/

2010 年 1 月 29 日  星期五   陰晴不定


番小學... 愉快 分類: ~中學記事~

今日我地成班番小學探老師
我地先探左黎老師
之後就到班主任
跟住就係李Sir啦~
我地唔記得叫李Sir的講佢的金句Tim~
算啦~
下一次先叫佢講啦~
最後我地就探左鄭Sir
就係0禁...
我地就由3:30...
傾到去6:00啦~
___________分格線1號___________
有一個日子好快到
唔知道有冇人知道係咩日子
唔知道又有冇人記得呢?
希望有啦~
其實...
想知道的話...
可以睇下我的主頁...
我相信大家都會知家啦~
E個係最大的提示家啦~
其實有人知道
我以經好開心家啦~
不過有XX就最好啦~XD<<[XX自己估下啦~(^_^)]
*-*-*-*-*-*分格線2號外-*-*-*-*-*
今日打到E度~
88~(^_^)/

2010 年 1 月 28 日  星期四   陰晴不定


好開呀今日~ 開心 分類: ~中學記事~

今日上左音樂堂
老師比左我地全班個分我地睇
我好似係全班最高呀~
我94分呀~XD
仲高過鄭X呀~[萬歲~!!!\(^O^)/]
============分格線1號===========
今日上英文堂的時候...
我係超級期待科學學會
0林到就來放學的時候
我係超級開心
好想快D去
今日的Topic係講鬼火
有一D實驗比我地睇
學左好多的化學名
唔...
睇來佢比個一張work sheet...
又會變成我一個「紀念品」啦~
我一定會好好放好佢的~
因為我係...<<<(超級科學迷~XD)
___________分格線2號___________
廳日放假
所以...
我,女班長,碧碧同蚊蚊一齊番小校
當然係探老師啦~
好開心呀~
又見番D老師啦~
好想見到李sir
因為我地成班
都好掛住佢的金句...
就係...
「清理抬面!」
係一句好好笑的句子~XD
*_*_*_*_*_*分格線3號外*_*_*_*_*_*
今日打到E度~
88~(^_^)/

2010 年 1 月 27 日  星期三   陰晴不定


好彩~(^_^) 愉快 分類: ~中學記事~

今日
Miss FER冇番
佢係第兩次冇番啦
佢一定係冇做E份工
我0林E幾個星期都係有人代課家啦
唔知有冇新的外籍老師呢?
___________分格線1號___________
今日的Lunch time
我攞番個琴番來的之後...
馮晞X同我去左問人
我地樂團個指揮係邊個
點知佢地話係教長笛個一個
馮晞X話佢好恐怖
佢係教女班長個一個呀sir
我問過女班長
佢都話佢超級恐怖!!!!
係E個時候...
我就唔太想快D放學..
唔太想去樂團啦...
===========分格線2號===========
放左學之後...
就係番樂團的時候...
好恐怖呀~~!
好怕個一個老師...
但係...
點知去到...
個一個指揮係超級好人
原來個一個好恐怖的老師...
只係其中一個姐~
所以我唔怕啦~(^_^)
點知佢話:「Violin拉一次。」
我係0禁「甩音」...
搞到我有DD...>>>[好似E個0禁~(>\\\<)]
不過...
我都係「加油~!加油~!」啦~
唔可以拉得唔好家~
加油~!
^_^_^_^_^_^分格線3號^_^_^_^_^_^
今日就...
打到E度啦~
88~(^_^)/