今日上左音樂堂
老師比左我地全班個分我地睇
我好似係全班最高呀~
我94分呀~XD
仲高過鄭X呀~[萬歲~!!!\(^O^)/]
============分格線1號===========
今日上英文堂的時候...
我係超級期待科學學會
0林到就來放學的時候
我係超級開心
好想快D去
今日的Topic係講鬼火
有一D實驗比我地睇
學左好多的化學名
唔...
睇來佢比個一張work sheet...
又會變成我一個「紀念品」啦~
我一定會好好放好佢的~
因為我係...<<<(超級科學迷~XD)
___________分格線2號___________
廳日放假
所以...
我,女班長,碧碧同蚊蚊一齊番小校
當然係探老師啦~
好開心呀~
又見番D老師啦~
好想見到李sir
因為我地成班
都好掛住佢的金句...
就係...
「清理抬面!」
係一句好好笑的句子~XD
*_*_*_*_*_*分格線3號外*_*_*_*_*_*
今日打到E度~
88~(^_^)/ |