☻☺✖° 詠✖ * ︵*(×××)﹏ ❤
歡迎來到我的Blog~記得留個言呀~\(^o^)/
kowing955926
暱稱: ☻☺✖° 詠✖ ﹏ ❤
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
澳門行
~綜藝表演~
2010-06-26
好快考完試啦~
WoW
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 47
今日人氣: 1
累積人氣: 452
站內搜尋
2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


好悶的一日... 鬱悶 分類: ~中學記事~

今日係試後活動
仲o林住會冇禁悶
點知係..
___________分格線1號___________
話說...
今日我地睇個一個咩鬼廉正公X(<<唔記得點打XD)
好鬼悶...
之後個一個咩咩「有型與有營」
講成個鍾...
琴日的中樂表演同睇個電影冇咩分別...
坐到條腰都「緊」曬...
中樂好少少...
不過都係差唔多家啦~XD
===========分格線2號===========
音樂堂就來到啦...
又係要拉琴的時候...
為左個十分...
死就死啦!
唔知「呀馮」拉唔拉呢?
如果佢拉的話...
起碼有個人陪下我呀~(T_T)
不過...
算啦...
都係自己一個啦...
唉...
加油啦吓...!
+++++++++++分格線3號+++++++++++
好快到家政堂啦
有一叮點兒的期待...
唔知好唔好食呢?
但係可惜...
琴日唔係家政堂...
係電腦堂...
又係好悶的時候...
B•U•T...
廳日會唔會派試卷呢?
有D期待...有D怕怕地...
IS又一樣...
老師話廳日對哦~
希望兩科都合格啦!!!!!
打住禁多先~88~

2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


考完試LU~ 愉快 分類: ~中學記事~

今日
考完試啦~
超級Happy~
簡直好似係「放監」禁XD~
N日冇打Blog啦~
今日就打啦~
今日係考數學
第一份係要寫「識」的
唔係禁識做...
有D怕唔合格...
唔好唔合格呀~
第二份係MC
冇禁難...
起碼有D信心~
===========我係分格線一號===========
先講下第一日
第一日考英文
唔係禁難...(好彩~XD)
第二日考中文同中文List
中文有少少難
List好難廳到佢講咩
佢講得鬼死禁快...(唉...)
第三日考電腦
冇野好講...(=_=)
第四日考中文作文同普通話List
唔太難...
第五日考IS
對我來講
唔係禁難姐~(^田^)
第六日考IH
死硬...
填充全部唔識...
希望合格啦!!!
第七日係考中史同英文List
話說我琴日就係為左E科...
我6:30起身...
搞到我死死下禁...
最後...
當然係數學...
我最差的一科...(T_T)
希望所有的科目都可以合格啦!!!
___________我係分格線2號___________
今日打到E度先~
886~(^O^)/
 

2010 年 1 月 1 日  星期五   寒冷


2010年的第一日~ 愉快 分類: ~生活記事~

嘩!
今日係2010年的第一日啦!
今日都係冇野做(=A=)
今日都係溫中史
我都係背左個16條問答...
唔想溫呀~
更加唔想考試...
真係希望冇左中史E一科呀!
都唔知點解
係新年都要溫習的...(=A=)
我希望今年的考試成績會好
同希望同班朋友一齊考到同一班...
最好就係精英班啦XD~
E個係我的新年願望啦~
希望今年大家都有一個愉快的新年
同大家的願望都成真啦~

 

2009 年 12 月 31 日  星期四   陰天


努力溫習中...(=3=) 鬱悶 分類: ~生活記事~

好悶呀~
要溫中史...
好多呀~
唔想溫...
今日係除夕夜
係E度祝大家...
Happy New Year~\(>w<)/
不過...
我想講...
點解...
我地...
新年要考試家!!!!
我唔想考呀~
好悶又好煩...
算~
打住禁多先~(^_^)
886~(^o^)/

2009 年 12 月 28 日  星期一   寒冷


味做曬功課... 鬱悶 分類: ~生活記事~

今日
全日係屋企做功課...
唔想做數學呀!
我又唔係好記得D公「識」哦~
之後個一張IH WS
做左我成個鍾...
唉...
佢D問題又難
份文章又長
英文都唔緊要啦...
但係係有好多唔識的字...
雖然係上YAHOO查字典
但係都查死你...(=_=)
真係煩呀~
比D禁的功課來....
===========我係格線1號===========
今日可以話係好無聊的一日
今日一定要做曬D功課
因為廳日要溫書
就考試啦...
唉...
希望今年的數學
唔好唔合格啦~\(>_<)/