今日係試後活動
仲o林住會冇禁悶
點知係..
___________分格線1號___________
話說...
今日我地睇個一個咩鬼廉正公X(<<唔記得點打XD)
好鬼悶...
之後個一個咩咩「有型與有營」
講成個鍾...
琴日的中樂表演同睇個電影冇咩分別...
坐到條腰都「緊」曬...
中樂好少少...
不過都係差唔多家啦~XD
===========分格線2號===========
音樂堂就來到啦...
又係要拉琴的時候...
為左個十分...
死就死啦!
唔知「呀馮」拉唔拉呢?
如果佢拉的話...
起碼有個人陪下我呀~(T_T)
不過...
算啦...
都係自己一個啦...
唉...
加油啦吓...!
+++++++++++分格線3號+++++++++++
好快到家政堂啦
有一叮點兒的期待...
唔知好唔好食呢?
但係可惜...
琴日唔係家政堂...
係電腦堂...
又係好悶的時候...
B•U•T...
廳日會唔會派試卷呢?
有D期待...有D怕怕地...
IS又一樣...
老師話廳日對哦~
希望兩科都合格啦!!!!!
打住禁多先~88~
|