今日係F.3既第一日..
朝早既指定動作就緊係唔想起身喇..
不過一諗到今日會同5偉雄同埋梁得樂一齊返就醒曬..
話曬今日係5偉雄轉黎CMT既第一日ma..
第一日返學就同左我同梁得樂^^
起地鐵站等佢地..
跟住搭小巴上去=]
我同梁得樂仲係起3A
我又係14號L0R咩事..?
5偉雄..
唉..
仲以為佢都會入埋黎A班..
點知佢走左去D班..
唉..
-----------------
返到去..
坐起canteen諗緊某人..
同呀包講話好掛住某人..
點知..
一講完..
某人就起最近我地果道門入左黎^^
見到喇=]
成個暑假冇見,,
變左..
好似高左..
---------------
今日聽左個新校長講野..
好彩唔係好耐..
但係都好悶下..
悶到我謝曬..
幾經辛苦聽完..
又要返班房派野..
跟住小息..
小息完左又係返班房派野..
今年個班主任又係鄭美BO呀><
勁唔想係佢L0R..
我中意果D..
好似miss鄭..miss梁果D又唔係教我地..
唉..
...
-------------
放學..
諗住同5+1佢地走嫁喇..
點知有人話手球果D咩咩咩咩..
搞到諗起放左學手球隊要去搵lam sir..
聽完即刻走去搵lam sir..
成班1球隊起曬自修室..
而我就因為唔記得左要去搞到遲到..
好彩都唔知遲好多姐``
lam sir講左D今年手球隊既野就放左我地走..
---------------------
同5+1一齊行返去..
個死人太陽曬到痍錦..
曬到我成個人謝曬..
...
一陣仲要去沙田..
話就話呢排唔會好金..
但係呢D天氣..
唔金都變到金喇..
|