kristy33的日誌
kristy33
暱稱: 呀君=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
4強!女子手球隊+油呀....
港運會..
未到終點我未停
田徑慶功~~
=]開心死左..X)
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
ゑ落葉の歸根が (ilikeli163)
chloe。怡 (chloe0607)
[[◆;,,離開 是不想把... (mkw820)
--- (shabiweihao)
樂 (lokma2222)
暴龍 (michelle9459)
★M r ξˇ阿狗 °*◆... (CrazYs1urain)
-'ヾ ♥.鍵 ツ²ˊ (KiN30539)
Loeweb (lokyee0526)
♥ ah`欣; (l0vey0u0)
★ ﹏ 錦 〃 ☆ (yiukamlove)
名字太帥不能顯示 (HKF_Roger)
kikokikokiko.a3a (yee_2636)
餅_` (biscut_13)
JACKY (yaybycyd313)
康仔 (neos12996124)
~蛋! (sze0823)
Don (lautinpo)
`aH裕..! (yy1995912)
:(鴨比*Ab]]By (s09693)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 1109
今日人氣: 1
累積人氣: 13133
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


開學喇>< 分類: 未分類

今日係F.3既第一日..
朝早既指定動作就緊係唔想起身喇..
不過一諗到今日會同5偉雄同埋梁得樂一齊返就醒曬..
話曬今日係5偉雄轉黎CMT既第一日ma..
第一日返學就同左我同梁得樂^^
起地鐵站等佢地..
跟住搭小巴上去=]
我同梁得樂仲係起3A
我又係14號L0R咩事..?
5偉雄..
唉..
仲以為佢都會入埋黎A班..
點知佢走左去D班..
唉..

-----------------

返到去..
坐起canteen諗緊某人..
同呀包講話好掛住某人..
點知..
一講完..
某人就起最近我地果道門入左黎^^
見到喇=]
成個暑假冇見,,
變左..
好似高左..

---------------

今日聽左個新校長講野..
好彩唔係好耐..
但係都好悶下..
悶到我謝曬..
幾經辛苦聽完..
又要返班房派野..
跟住小息..
小息完左又係返班房派野..
今年個班主任又係鄭美BO呀><
勁唔想係佢L0R..
我中意果D..
好似miss鄭..miss梁果D又唔係教我地..
唉..
...

-------------

放學..
諗住同5+1佢地走嫁喇..
點知有人話手球果D咩咩咩咩..
搞到諗起放左學手球隊要去搵lam  sir..
聽完即刻走去搵lam  sir..
成班1球隊起曬自修室..
而我就因為唔記得左要去搞到遲到..
好彩都唔知遲好多姐``
lam  sir講左D今年手球隊既野就放左我地走..

---------------------

同5+1一齊行返去..
個死人太陽曬到痍錦..
曬到我成個人謝曬..
...
一陣仲要去沙田..
話就話呢排唔會好金..
但係呢D天氣..
唔金都變到金喇..