xx君xx
kuan_marco
暱稱: 力君
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-12
2010-12-10
講起我就扯火啦
2010-10-02
2010-09-28
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 296
今日人氣: 3
累積人氣: 1688
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


第3日 分類: 未分類

哈.. 發覺我地班個梁SIR都唔錯ge..

公民教育戈時講超多規距..

悶到訓曬覺..

佢自己都問我地係咪好悶"

放學仲比我地擺d書入個黑板隔離個櫃度=D

幾好人啦"

發表時間:2009-09-03 11:36 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


第2日 分類: 未分類

今日.. 5點半到發噩夢彈左起身.,

跟住訓唔番=,=

7點幾番左學.. 去到個小食部.. 同99吹水,..

waaa.. 大左好多.. 有個canteen丫"

科學.. 都係講d守咩規則.

美術.. 老黃狂爆爛gag.. 廢up.. 我仲突然間白痴咁笑'v'

英文.. kaka教.. haha..十分好"

電腦..       數.. 做番d全等3角形..

-,-唔多記得.. 仲問阿sir.. 個平行// 係咪等於=  傻左

調左我走.. 我個雙行淨係調左我 ..

因為係隔離行調番d行長過泥" T^T.. 上堂冇得吹水lu..

下晝 英文國文.. 哈.. 謝加因.. 幾好.. 感覺好過謝敏其"

今日第1日番.. 冇乜功課.. 不過之後實好多.. 唉....

驚定都差唔多.. 好快泥架喇..

發表時間:2009-09-02 11:19 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009-09-01 分類: 未分類

今日..第1日番學... 

朝早8點起左身.. 食完野.. msn完就11點出左去 -v-"

到左培正個站.. mide又話淆3個字 ._."等戈時咁岩撞到kaka

圻叫架.. 我比d英文kaka拎番學校.. 圻都到左.

我同佢去左雅馨.. 之後kaka泥埋.. 仲有mide同k"

傾計.. 仲影埋相.. 講起王錦鳳.. 佢今年上左位.. 不過kaka話佢主要都係負責初1~

kaka話要走.. 戈時我地傾得high high地..然後突然發覺張單唔見左

then去左佳力.. 美好.. 睇野 -,- 去埋來來買野飲番課室~

發覺我地課室戈層除左正班之外仲有個"走堂室" -口-"

好搞笑的名.. 唔知有乜用

我隔離係k.. 前面圻,. 圻隔離mide .. 我後面係桐同墀 ~ 仲有ck係k 隔離個單行..

旦,液都係"

原來我地個班主任係 梁 駿 杰.. 哈" 好過艷姐

羊咩鬚 haha.. 連個姓都寫錯.. 漏左1點.. 結果比圻好大聲咁講左出泥

明落佢面.. 唔知佢會唔會記仇

9up左1輪.. 去禮堂開學禮.. d chair幾好坐.. 好過以前戈d

番到課室照舊講1輪.. 之後搞掂~ 終於攞番本彎彎簿 =D

我同圻,mide,k,ck去左高m多人得滯去左鮮果人..

同ck,mide去左新苗.. 之後搭巴士走lu"

夜晚msn josephine同我講我照舊做中文科代.. yeah ..d班長科代冇變過.

聽日正式番學.. 又好似番以前咁lu..

過多幾日可能唔記得放過呢個暑假

 

發表時間:2009-09-01 10:37 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]