今日..第1日番學...
朝早8點起左身.. 食完野.. msn完就11點出左去 -v-"
到左培正個站.. mide又話淆3個字 ._."等戈時咁岩撞到kaka 
圻叫架.. 我比d英文kaka拎番學校.. 圻都到左.
我同佢去左雅馨.. 之後kaka泥埋.. 仲有mide同k"
傾計.. 仲影埋相.. 講起王錦鳳.. 佢今年上左位.. 不過kaka話佢主要都係負責初1~
kaka話要走.. 戈時我地傾得high high地..然後突然發覺張單唔見左 
then去左佳力.. 美好.. 睇野 -,- 去埋來來買野飲番課室~
發覺我地課室戈層除左正班之外仲有個"走堂室" -口-"
好搞笑的名.. 唔知有乜用
我隔離係k.. 前面圻,. 圻隔離mide .. 我後面係桐同墀 ~ 仲有ck係k 隔離個單行..
旦,液都係"
原來我地個班主任係 梁 駿 杰.. 哈" 好過艷姐
羊咩鬚 haha.. 連個姓都寫錯.. 漏左1點.. 結果比圻好大聲咁講左出泥
明落佢面.. 唔知佢會唔會記仇
9up左1輪.. 去禮堂開學禮.. d chair幾好坐.. 好過以前戈d
番到課室照舊講1輪.. 之後搞掂~ 終於攞番本彎彎簿 =D
我同圻,mide,k,ck去左高m多人得滯去左鮮果人..
同ck,mide去左新苗.. 之後搭巴士走lu"
夜晚msn josephine同我講我照舊做中文科代.. yeah ..d班長科代冇變過.
聽日正式番學.. 又好似番以前咁lu..
過多幾日可能唔記得放過呢個暑假 
|