| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 23 日 星期三  |
| 2009-09-23 |
分類: 未分類 |
今日pe堂碌ling.. 超正"
,. 我同液.. 虫.. mide.. 樂.. 99.. k.. 等人玩
都有1次全中
想拎部相機出泥影相.. 張sir又唔比
最搞笑係液液扮口罩皓個樣 夠曬膠笑死我
玩完..張 sir話叫我地行去鏡湖等..超低能... 肥朗問.."門診定急診牙?"
我答佢.. "殮房定產房牙?" .. 之後我..kerrick..樂同西去左佳m;
食完行左番去..樂飲多超多milk昔..急屎
仲去左新戈幢野度.. 逐層行.. 個體育館超涼!
個圖書館d書架就真係比了小朋友用囉.. 矮到乜咁"
今日超少功課.. 做完數.. 畫埋畫.. 訓得
|
| 發表時間:2009-09-23 12:35 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
| 2009-09-21 |
分類: 未分類 |
朝早.. 同每日1樣
派英文默書.. 11字頭=)
下晝中文堂.. 作文.. 寫到手跛
謝加因超衰格 狂吹我地.. 又係度講咩扣分扣分..
懶係野咁.. 遲交幾個字阻到你咩e+..搞到我地神經繃緊
想作又寫唔切
真係覺得以前個謝敏其好超多
補習班.. 唉.. 個阿sir係咪路架.. 聽日測驗..
今日先同我地講兩條全等.. 妖..
真係覺得以前個廖廖仔好超多
虫真係講得岩.. 色就唔洗溫.. 唔色溫左都唔明
中英靠死背.. 數學要理解.. ,咁唔洗溫習啦
唉.. 睇埋d 1課3練先喇..
又係番學番學番學的瑣碎事.. 除左番學冇野好講
|
| 發表時間:2009-09-21 10:46 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 2009-09-20 |
分類: 未分類 |
今日中午兩點4先起身.. 兩點半母同虫泥左我hm整廖廖仔幾何模型..
之後ck都泥左.. 我地都冇乜點整.. 上人地fb同xg睇野.. 爆人陰毒
吹左成日`.. 就淨係畫左個長方形+幾條綫.. 哈哈
目的唔係玩架..! 所以淨係叫左要整模型的人喇
maths hw已經做左.. 但係有d睇埋答案都係林唔明.. @@
林住問佢地,, 費事啦.. 聽日做仲好過"
老母走戈時仲要禁左幾廿次門中 超抵打
好似番番暑假咁.. 玩足一個下晝..
好正囉.. 之後食埋piza.. 都9點lu.. |
| 發表時間:2009-09-20 11:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 21 | »
|