xx君xx
kuan_marco
暱稱: 力君
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-12
2010-12-10
講起我就扯火啦
2010-10-02
2010-09-28
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 296
今日人氣: 5
累積人氣: 1690
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


2009-09-28 分類: 未分類

終於停課喇!

今日我地班有11個人奶野..原本強制帶戴口罩, 跟住kaka上泥話下晝停課!

超開心囉.. 下晝個默書同之後d數學中文測驗全部延曬期~

仲要提早兩日放慶, 開心死

不過英文測驗就好低分... =(

要係呢幾日溫好d野佢 \ _ /

 

發表時間:2009-09-28 11:56 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


2009-09-28 分類: 未分類

今朝早.. 9點番左培記同kaka,琛長毛西旦旦蚊mide林120活動d橋..

講左3粒中到.. 之後1齊去高m lunch" 幾好玩

旦旦好似奶左野咁... 希望快d好番啦!

成個下晝畫戈幅科幻畫.. 都係好核突..

結果中文冇乜點溫haha

好夜.. 聽日番學又攰死喇

發表時間:2009-09-28 12:48 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


2009-09-25 分類: 未分類

已經有8,9個病左.. 唔知係咪奶左h1n1啦._."

不過今日個課室都少左好多人咁.. 收簿收得好少@@

祝大家早日康復get well soon喇

聽日測英文.. 唉.. 日日都攰

tmr我就去搵梁sir.. 班長唔係玩曬架, 番學係帶書包架 ;)

我覺得其實個阿sir做1次衰人會更加好囉

發表時間:2009-09-25 09:39 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]