| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 10 月 23 日 星期五  |
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
| 2009-10-11 |
分類: 未分類 |
尋晚趕稿太夜訓,今日中午先起身!
2點半, 趕番學, 訪問坤記,
做左最遲戈個 .=P 之後1齊行去.
去到,肥琛訪問, 我就係隔離寫寫寫. 筆錄.
仲食左好多野, 跟住捷同個老細講佢個舅父同佢唔知乜野. 原來老細色佢個舅父.
食完野,訪問完, 唔洗我地比錢haaaa
1杯無花果水都10蚊, 我地仲7個人
珊姐慳番幾百蚊
番屋企..繼續溫力史.
夜晚上網,尋日幅畫攞左1等奬+奬學金^-^
...今日溫得力史同SEEN.. 梗係要relax下啦
仲有, kitty仔生日大快樂! |
| 發表時間:2009-10-11 10:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
| 2009-10-11 |
分類: 未分類 |
食完中午飯,.. 去左龍環葡韻~畫畫比賽
霸到個幾曬的令位hahaa今次畫戈幅比以前戈d大張d..3個半中眼都矇
畫緊戈時有d人行過話令.好開心..見到有兩個女仔影我幅野
夜晚.. 去金龍食buffet 唔掂 攰到訓左係張櫈度,超攰
唉.. 聽日仲要溫3,4個測驗,又要畫第2張科幻畫,. 真係頂佢個肺 |
| 發表時間:2009-10-11 01:01 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 21 | »
|