| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 5 日 星期一  |
2010-04-05  |
分類: 未分類 |
4點訓 9點半比lok叫醒左 =P
今日整卡
唉.. 當要寫ge時候 真係語塞曬
我會記住呢兩年 ..
將來ge事好難預料
但係我到哩刻都當你係我好朋友 
睇番前年 上年 到今年 無數ge相..
雖然我冇喊 但係林到過多一個星期 鼻子一酸了
|
| 發表時間:2010-04-05 02:06 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
2010-04-03  |
分類: 未分類 |
我又係三點先訓喇 我都唔想架 我知傷身架 控制唔到咋
今日好好玩呀^3^ 碌齡 溜冰 詳情都唔洗我再講 旦戈度講曬了 =P
不過佢應該唔知有個叫"1字仔" GE小朋友 xD 聽日就知
聽日整張卡比液
唉..
淨番 : 13日
我地由3月16號知佢4月16號走,
去遙遠的 特立尼達和多巴哥
到e+.. 都係戈句, 時間過得好快呀
希望佢走左之後, 佢ge好朋友唔好咁唔開心 我自己都係
祝福佢啦
hea埋呢幾日, 最尾戈兩日先功課啦, 好煩呀 :@ |
| 發表時間:2010-04-03 02:58 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 18 日 星期四  |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 21 | »
|