| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
| 2010-08-31 |
分類: 未分類 |
.. 今朝去左剪頭髮.. 係呀好核突, 不過我叫剪戈個唔好剪咁多,剪完我阿媽仲問我有冇剪過..
中午冇食飯.. 攤係張床度.. 係咁上網上網.. 兩點幾去wanko屋企玩..
本來林住去踩單車同黑沙, 點知佢地玩大富翁, 我就冇玩`
4點幾先搭巴士,到左氹仔仲去m記,
黑沙就冇去, 兜左新濠同市區一轉, 食大菜糕~ ;P
夜晚同屋企人,表姐佢地去鮨味亭食野... GOOD
唉,聽日開學.. 我仲未玩夠.. 仲有好多野想做, 但係已經冇時間喇!!
死啦.. 我仲應承左雪LIN幫佢畫野.. 又要扮野搵藉口喇 >3<
聽日早d番,搵個靚位..
唔准遲到呀!
|
| 發表時間:2010-08-31 03:55 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
| 2010-08-31 |
分類: 未分類 |
今日.. 朝早10點起左身, 去左盛記食早餐.. 買禮物比堯,
中午本來又話金悅軒飲茶,但係太多人淆底 .. 其實晨早估到~ 但係上次都飲到喎~
所以就係我屋企食pizza , 我地8,9個男仔.. 得旦旦一個女 = _ =
之後就去碌齡,. eric 一早係戈度等我地 = =
夜晚.. 同堯慶祝生日.. 5個人.. 禾花亭.. 以後真係要blacklist呢間野..
漁頭打機.. 跟住同堯同juilia 去小泉居食野~
都頗為開心ge~ 聽日就係暑假最後1日,
個頭本來好核突, 要剪番個更加核突ge頭迎接新學年
yeah.
希望係比比教我地.. 蝦死佢! 哈..
我都幾擔心初三會唔會搞得掂.. 經過呢兩個幾月... 日日玩..
不過我林好快就適應到以前日日搏ge生活ge..
大家都要加油..
期待下一個暑假
唔知出年有冇得去遊學呢?
|
| 發表時間:2010-08-31 12:44 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 29 日 星期日  |
| 2010-08-29 |
分類: 未分類 |
今日中午去左表妹ge生日會,,
舅父請埋佢公司d同事泥.. 好似應酬咁..
食完野,. 旦糕都未切.. d親戚都開始走..
突然之間覺得自己好幸福.. 小學戈時年年都有生日會..
仲請埋十幾二十個fd.. 阿媽設計遊戲..
好好玩~ 無憂無慮
夜晚.. 叔叔係日本買左幾個夕張蜜瓜番泥..
好甜好多汁.. 好似食西瓜咁~
我要開開心心過埋最後3日暑假, 唔要咁多煩惱! ;DDDDD
係呀 我係乜都未做過 未畫畫 未睇story 未作文.. 真係冇心情..同埋扮冇時間 |
| 發表時間:2010-08-29 09:06 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 21 | »
|