xx君xx
kuan_marco
暱稱: 力君
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-12-12
2010-12-10
講起我就扯火啦
2010-10-02
2010-09-28
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 296
今日人氣: 1
累積人氣: 1679
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 31 日  星期二   晴天


2010-08-31 分類: 未分類

.. 今朝去左剪頭髮.. 係呀好核突, 不過我叫剪戈個唔好剪咁多,剪完我阿媽仲問我有冇剪過..

中午冇食飯.. 攤係張床度.. 係咁上網上網.. 兩點幾去wanko屋企玩..

本來林住去踩單車同黑沙, 點知佢地玩大富翁, 我就冇玩`

4點幾先搭巴士,到左氹仔仲去m記,

黑沙就冇去, 兜左新濠同市區一轉, 食大菜糕~ ;P

夜晚同屋企人,表姐佢地去鮨味亭食野... GOOD

唉,聽日開學.. 我仲未玩夠.. 仲有好多野想做, 但係已經冇時間喇!!

死啦.. 我仲應承左雪LIN幫佢畫野.. 又要扮野搵藉口喇 >3<

聽日早d番,搵個靚位..

唔准遲到呀!

發表時間:2010-08-31 03:55 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 8 月 31 日  星期二   晴天


2010-08-31 分類: 未分類

今日.. 朝早10點起左身, 去左盛記食早餐.. 買禮物比堯,

中午本來又話金悅軒飲茶,但係太多人淆底 .. 其實晨早估到~    但係上次都飲到喎~

所以就係我屋企食pizza , 我地8,9個男仔.. 得旦旦一個女 = _ =

之後就去碌齡,. eric 一早係戈度等我地 = =

 

夜晚.. 同堯慶祝生日.. 5個人.. 禾花亭.. 以後真係要blacklist呢間野..

漁頭打機..  跟住同堯同juilia 去小泉居食野~

都頗為開心ge~  聽日就係暑假最後1日,

個頭本來好核突, 要剪番個更加核突ge頭迎接新學年

yeah.

希望係比比教我地.. 蝦死佢!  哈..

我都幾擔心初三會唔會搞得掂.. 經過呢兩個幾月... 日日玩..

不過我林好快就適應到以前日日搏ge生活ge..

大家都要加油..

期待下一個暑假

唔知出年有冇得去遊學呢?

 

發表時間:2010-08-31 12:44 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 8 月 29 日  星期日   晴天


2010-08-29 分類: 未分類

今日中午去左表妹ge生日會,,

舅父請埋佢公司d同事泥.. 好似應酬咁..

食完野,. 旦糕都未切.. d親戚都開始走..

突然之間覺得自己好幸福.. 小學戈時年年都有生日會..

仲請埋十幾二十個fd.. 阿媽設計遊戲..

好好玩~  無憂無慮

 

夜晚.. 叔叔係日本買左幾個夕張蜜瓜番泥..

好甜好多汁.. 好似食西瓜咁~

 

我要開開心心過埋最後3日暑假, 唔要咁多煩惱!  ;DDDDD

 係呀 我係乜都未做過  未畫畫 未睇story 未作文.. 真係冇心情..同埋扮冇時間

發表時間:2010-08-29 09:06 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]