| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 10 日 星期四  |
| 2009-09-10 |
分類: 未分類 |
今朝..7點半番左去..
抄數..我去左虫虫後面.. 戈時佢拎住mide本簿..
跟住艷姐入左泥..見到佢慢慢行去佢戈度之後超快咁搶左去._."
我都唔知講乜好.. 呆左0口0" 好彩之後又1堆藉口然後冇事XD
中午同軒,圻去左間好似叫馬慶康ge茶餐廳戈度食野..
本來林住之後去食冰架..但係戈度話下晝4點先開-_-
去明愛.. 我地租左間房..嘈到爆
放左學去食冰..戈度仲未有招牌0,0"
試食.. 我食左2碟..榴槤同甘蔗" 正"
老母生日.. 去英皇食buffet .. yeah
|
| 發表時間:2009-09-10 12:48 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 2009-09-08 |
分類: 未分類 |
今日朝早最尾戈兩堂.. 體育.. 0,0
鉛球-_-" 好似要5米先合格喎聽阿sir講
下晝放學就好似尋日咁.. 我地3個畫黑板..
超令 聽日番去影低佢先
oh.. 星期6測英文.. 唉..
冇心機溫習..
唯有教師節放假谷爆曬佢啦 |
| 發表時間:2009-09-08 10:06 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
| 2009-09-07 |
分類: 未分類 |
今日最後戈堂周會cancel左 ..變左班主任上..
要我地填野.. 仲有行"給班主任的悄悄話" ._."
我咪寫我覺得佢係1個好聽學生意見ge老師囉"
中午學生會開會..
下晝放學同mide虫虫ck圻k蚊墀ashley係課室玩..
同埋畫測驗備忘之類ge野..
之後我,蚊同k畫到5點幾.. 去左新苗買野飲..
去完綠館hea就番屋企lu"
只是玩得起 沒什麼了不起
|
| 發表時間:2009-09-07 10:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|