| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
| 2009-08-31 |
分類: 未分類 |
今日..暑假最後1個星期日喇..
哈哈..同好多人打ge都1樣.. 都係中午.. 起身.. 同爺嫲飲茶..跟住去左88.5..
然後買運動服..冇長褲-v-"
之後番屋企啦.. 搞掂埋戈幾本書佢.
night" 上左培記網睇..
初2望去到4樓.. 仆街.. 行死人咩"
個時間表同校力表都睇埋.
湯丸同我講.. 今年個班主任..佢叫我上伊卡士睇 ..
郭艷玲做班主任!!
睇到想喊.. 1年牙.. 唉..
戈時我地仲1廂情願咁以為係鳳姐..
聽到郭艷玲把聲係最感動.. 唉..
今年唔著底衫上堂訓覺陰過長打呔唔扣鈕都好難走得甩lu"
聽日就係最後1日..
睇泥我要去修下d頭髮先得
.........
我都係聽人講係e class sd mail 戈度搵到郭艷玲~..
岩岩又見到可能係梁駿杰..
哈.. 如果係佢都好ge.. 都好過郭艷玲丫"
|
| 發表時間:2009-08-31 01:15 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 27 日 星期四  |
| -今天很快樂- |
分類: 未分類 |
- 妖.. 部腦d野真係唔見曬..
- 唔叉理喇
- 11點.. 本來話睇戈套<地獄巫門等你來>d人又話夜..
- 咁我咪自己去永樂囉.. 11點半場..全場都唔夠30人
- 哈.. wee waa鬼叫好多次 嗌到喉嚨都沙埋..正爆!
- 不過都好核突..!講個女人比條核突婆纏身..
- 停車場力戰阿婆真係超正..
- 睇完個人有d癲癲地
- 咁岩d人打泥話聽朝去釣魚..
- 我又想8下添.. .. 睇泥今晚要通頂 |
| 發表時間:2009-08-27 02:36 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
| 2009-08-26 |
分類: 未分類 |
尋晚都好早訓.. 3點幾..
下晝同hin去左睇變節.. 4點半..
幾好丫.. 有少少好笑"
行左去雀仔園hin家姐間屋.. 今日先知雀仔園係邊=,=
之後去左塔石搵琛爺.. 佢副眼鏡換左白色好令仔=)"
搭巴士去左東昇搵楓;城同肥杰打邊爐..
戈d都唔知乜巷泥ge.. 超偏僻
任食.. 我地叫左超多野
又食埋飯後甜品.. 臨走仲食埋碟玉子豆腐.. ~
琛爺真係好笑.. 肥杰都係 笑得超恐怖
行左去華士古玩千秋... 仲有個屹屹下ge野. ..正!
11點幾lu.. 1日又咁過左 |
| 發表時間:2009-08-26 03:43 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|