| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
分類: 未分類 |
中 秋 節 快 樂
食完飯去左黑沙賞月..
同以往中秋1樣 帶埋隻狗 仲1齊掘左個窿玩佢.. 但係佢冇跌落去 而係跳過左
燒燈籠.. 燒報紙.. hea左陣 番屋企
好多好多測驗牙 我唔要再,低分喇
再過多壹日就要番學 有病ge應該都好番曬啦
尋日去左公公塔睇死神來了4 真係.. 舊橋又舊橋 冇曬新意
不過睇戈時都有少少驚 -v-
|
| 發表時間:2009-10-04 01:12 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009-10-02 |
分類: 未分類 |
今日睇完個超勁ge閱兵之後去左hk..^_^ ^3^ ^v^ >3< >v<
行街,..食野.. 老母仲買左部哈撈吉蒂限量版手機..
7點幾.. 林住睇埋個煙花先!
我地去左銅鑼灣.. 都睇到喎..
不過真係好多人-_-
淨係睇到上面戈d..
矮d ge煙花就睇唔到
都睇唔到d中文字ge ._."
|
| 發表時間:2009-10-02 02:46 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 21 | »
|