2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天


星期五 分類: 未分類

今日又係星期五啦!!

真係好開心咁番學...

琴日同希希傾電話,同做hw搞到就尼12點!

好眼訓....

今日搭的前見到yellow同zoe係到講!!

ba kim就係到廳啦!(i think)

點知講講下..我好友蔡sir出左尼!\

then就唔知點啦...

上到去講我d夢比希希知啦...

上到課室...上堂!!

又係咁啦...(屌左堂)

ls...比miss係咁踩啦我地二丁!!

我後面個個進化左呀~

唔係屎多啤你啦**哈哈...

中文..讀書!

我述左好小就比隻bear cat搶左~

我咪同miss講再讀lo~呵*

小息...

落去pe堂呀~

又打波..

我搞掂..就比保姆同cc叫左去help佢地!

整完做熱身...then比賽!!

我地第一次我地win...第二次佢地win!

but上次我地已經win左一次...so我地係win左!

咁eng..露lin冇番..我回bk!

中史想死..悶悶悶好彩有保姆同埋思穎!

小息....

lunch...

保姆,希希個d走曬...

同phybe,思穎...食lunch!!

好開心呀*

好好好食呀同phybe,思穎一齊!

如果日日都可以咁就好啦*

思怬都話好呀,,,我記得~

數同is...

都ok啦~係到eat香口膠!!!

我like呀...

放學...搵埋巴金~佢請我打的ma!!

but我搶左珮怡d人...唔知佢會唔會嬲我呢!

一間佢on我會同佢say sor嫁..!!

番到home...立刻搵s!u豬啦~

佢on左..仲同人去街街tim唉....!!

得啦..名人地都唔同我*算....

你同你d老婆咁sweet...哼!

過多陣...黃生尼左~

我mama同我地講佢ge野...

過多陣...

mama走左~

我勁喊呀~

叫左阿詩同思穎幫我祈禱!!

多謝你地呀...係我最upset ge時候安慰我*

都要多謝黃生......

佢件33濕曬!sor...

攞子巾比我...一路要講一路喊好辛苦呀!

咁...今晚黃生係到eat..唔留係到啦!

佢話我廳日有人尼..唔方便!

咁算啦...thx!!

 


 

mama...

我真係好愛你嫁~

但唔敢講出尼姐!!

我唔想你有事....

我唔會再成日激嬲你嫁!!

 


 

我又要好好好多謝我ge fd!!

係我最need help ge時候help me!

有時...

我真係好down呀~

hope你地可以幫我同我mama祈禱呀!

4 everfds!!!



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容