今日又係星期五啦!!
真係好開心咁番學...
琴日同希希傾電話,同做hw搞到就尼12點!
好眼訓....
今日搭的前見到yellow同zoe係到講!!
ba kim就係到廳啦!(i think)
點知講講下..我好友蔡sir出左尼!\
then就唔知點啦...
上到去講我d夢比希希知啦...
上到課室...上堂!!
又係咁啦...(屌左堂)
ls...比miss係咁踩啦我地二丁!!
我後面個個進化左呀~
唔係屎多啤你啦**哈哈...
中文..讀書!
我述左好小就比隻bear cat搶左~
我咪同miss講再讀lo~呵*
小息...
落去pe堂呀~
又打波..
我搞掂..就比保姆同cc叫左去help佢地!
整完做熱身...then比賽!!
我地第一次我地win...第二次佢地win!
but上次我地已經win左一次...so我地係win左!
咁eng..露lin冇番..我回bk!
中史想死..悶悶悶好彩有保姆同埋思穎!
小息....
lunch...
保姆,希希個d走曬...
同phybe,思穎...食lunch!!
好開心呀*
好好好食呀同phybe,思穎一齊!
如果日日都可以咁就好啦*
思怬都話好呀,,,我記得~
數同is...
都ok啦~係到eat香口膠!!!
我like呀...
放學...搵埋巴金~佢請我打的ma!!
but我搶左珮怡d人...唔知佢會唔會嬲我呢!
一間佢on我會同佢say sor嫁..!!
番到home...立刻搵s!u豬啦~
佢on左..仲同人去街街tim唉....!!
得啦..名人地都唔同我*算....
你同你d老婆咁sweet...哼!
過多陣...黃生尼左~
我mama同我地講佢ge野...
過多陣...
mama走左~
我勁喊呀~
叫左阿詩同思穎幫我祈禱!!
多謝你地呀...係我最upset ge時候安慰我*
都要多謝黃生......
佢件33濕曬!sor...
攞子巾比我...一路要講一路喊好辛苦呀!
咁...今晚黃生係到eat..唔留係到啦!
佢話我廳日有人尼..唔方便!
咁算啦...thx!!
mama...
我真係好愛你嫁~
但唔敢講出尼姐!!
我唔想你有事....
我唔會再成日激嬲你嫁!!
我又要好好好多謝我ge fd!!
係我最need help ge時候help me!
有時...
我真係好down呀~
hope你地可以幫我同我mama祈禱呀!
4 everfds!!!
|