今日年初一好多人尼我HOME拜年!!
BUT都唔係咁開心~
阿文阿HIM冇尼...頂!!!!!
晏就悶到我死...電腦又冇得玩!!
D大人掛住玩佢地D野...
搞到我HOME唔似我HOME*
AT NIGHT...
家姐,,學HIM哥哥條女,,家姐條仔,,黃綬婷,,仲有黃生!!!
都冇同家姐,,學HIM哥哥條女,,家姐條仔,,黃綬婷D人玩*
ONLY同黃生玩...
同佢落街街買野食...
MINI姐仲未番尼...黃生就係我GE@@
YEAH,,好一個TB同TBG 呵....!!
就係咁啦..
我以後都唔會再鐘意新年呀..
悶到我死!!
|