今日9點幾已經起身lu.....
琴晚好開心呀~ 同希兒傾電話傾左好耐!!
but佢baba又打番尼... 冇得傾!!
算啦.. 人地baba~ 我乖ma!!
咁傾完就訓...
今早一起身~ 玩電腦loooo!
一間要出去搵阿珊.. 哈!! 自己出*
我諗再去行下先!
睇下買咩比阿琪阿莉!!
希望佢地會鐘意啦****
我又要草$ 唔可以太大手筆....
我琴晚已經諗定曬...
一個week只可以用$52.5
唉* 唔駛出街... 就算出都唔可以用$$呀!!
but 我得ge... 希望啦*
發覺自己肥左呀.. 我要keep fit呀!!
唉..... 同希兒又好似FD左!!
呵 >33333333333333333<
我覺得成日都係得我同阿冰兩個一齊出街~
好小同其他人去呀....
下次要同其他呀*
BUT有$多先...
希望新年多利士啦!! >V<"
阿RICE你.... 想點呀??!
你約人啦~ 新年一定要尼呀!!
呵... 我地成班大埔之友GE Meeting...
好開心呀.. but冇可能見到佢lo!!
一定要有禮呀!!
1點幾... 去左阿珊公司!! 比3佢睇~
呵... 攞左$60!! 勁..
比完佢之後.. 去左行大中!!
由於mini佢要出國多天...
咁阿rice就冇左個老po啦....
我就同佢行街街...!!
我個哎呀老公... 我的LG唷*
多謝你陪我呀...
Rice佢陪我去大中買野比阿詩佢地...
佢地29 b-day b-day hapi!!
又老一年啦... popo們!!!
我好young唷*** >33<
跟住同阿rice行...
我會幫mini姐睇住你嫁... 死佬!!
呵...
番到尼玩ak
識左好多人唷*
勁好笑...多左個家姐!!
好令女唷(*
yeah*
希兒廳日走lu...
唉!! 唔捨duck >33333333<
|