2006 年 1 月 26 日 星期四  |
| MK |
分類: 未分類 |
今日11點30同阿詩去左mk lu~
by kcr~ 行去旺中*
到左... 買野lu!
睇左勁耐...!! 唉*
最後買左一條褲...
一條外套....
一件33!!
仲影左貼紙相!!
好野*
過左新之城....
睇ww pc個d bag &銀包...
下次先去lang ham place!!
買名牌呀*
>33333333<
咁去埋大中!
睇多陣... 買野!
見到孔+希....
oh sh*t
唉..!! 衰左*
阿詩話佢似低b仔...
ok似啦~
咁番home啦*
by minibus!@!
番到home.. 試33!
d 33都唔好ge..條又唔啱喎!
廳日攞出去比阿珊試下先...
哈.. 玩二手!
不過買左未著過!!
我諗都係...
以後連33都買d有牌子ge!!
哈.. 唔好買平野啦!!
唉!!!!!!!!!!!!!!

正呀!
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|