今日係我同周曉政先生分手3個月.....分手3個月快樂!!!
好愉快呀....我好開心同左佢分手~亦都可以大聲講一句分手快樂,冇仔一身輕!
宜家可以玩得din d都ok....好開心* 要多謝阿冰佢幫我整左個新ge閃字...!!!
咁今日就家長日啦....攞到成績表啦!! 成績bad都嘔電呀.....好sad!!
咁....番到home~比baba哦到我死左*好撚憎呀.... 食屎!
搞到我要係到爆粗.... 我會再比心機嫁下個學期!!
今日番去sch...好彩楊sir冇講我壞話! 如果唔係我會打尻佢嫁...
走個時見到林芷筠....見到佢mama!!! 幾令女呀!!......
我同mama打的落新達.... 去睇髮庶~我廳日去買!!!
番到home第一時間開電腦...唔理咁多啦!!! 電腦i Lvz U 也!!!
玩多陣......m!! mama出去接細佬~ 番尼食面*
睇這個阿ba真爆炸...個到有一句講得好好呀*
<遇到困難一定要思考冷靜,加點創意,凡事都可以解決>
睇完..再play電腦!! 係咁...直到唔知幾點...
phybe call me..佢問我借咪... 佢上左尼我攞左比佢!!
跟住...再玩!!
等到阿詩on啦.... 幾辛苦呀!! 耐到呀..人家好悶嫁ma*XD
再同佢chat 阿冰都有....
冇啦啦希兒call me 同佢傾左陣咁啦***
好快就食飯啦..... 廳日要番學!!
勁唔想呀..... 頂* 好撚憎我阿ba呀!!
係到哦... 食屎屎嫁??!
就係咁....
26號快d到啦* 我要同我最愛ge詩詩齊呀!!!
|