今日番學...先知阿冰唔舒服冇番到!! phybe就慘啦*
上到去 廳靈糧電台... 讀左阿珊寫比我個張點唱子!! yeah~
廳完.. 就上music lesson!! 笑到我死*
睇e個你暈滴佢好似yu懷軒呀!! 勁有表情...... 哈哈*__XD
上完就...再過多兩堂... 就係R.E. 睇埃及皇子!!
見到摩西靠著信主... 終於可以救番佢D人!!
又睇到神係幾咁勁... 我開始感到神真係講得到做得到...!!
跟住又係咁啦... 悶悶悶!
同+2傾傾下講到SEVEN同阿RIAN~
我地會一世都支持阿Rain你嫁** add oil!
咁上上下咁啦.. 阿sir話bbq個到要改時間!!
我唔想呀... 不過算啦!! 比面你...
咁就係咁.. 放學等埋巴金hen走人...
我地打的啦.. 我覺得個c機好唔掂呀~
咩態度呀?? 你廳唔到乍.... 仲出聲~ 收皮啦*
唉....
就係咁..... 我就番到home啦!!! 我自己煮野食~
玩電腦.. 同左BE BE 班 fd係到chat...........
可以同mini傾~ but...佢好小出聲!!! 唉*
但冇阿煩少喎~ 妖~
雖然佢係mini老公但我好鐘意佢呀!! 大定都係tb同tbg 唔怕啦*
yeah... 今日就係咁啦*
唔知阿詩幾時on呢???
掛住你呀* 衰野!!!
p.s. 我最愛GE錶錶 終於番到我GE身邊啦!! 哈*
我愛你呀..錶錶!!~ XD
我唔明呀!! 點解d人會咁唔珍惜呀??
一個二個都玩玩下.... 唉!! 過左唔好後悔呀~!!
有衰野就改左佢啦... 唔好過左先後悔~!!
有d野係要think清楚先嫁*
我好唔like e個home呀!! 阿ba阿ma~點解可以為小小事尼鬧交嫁?
兩公婆喎?! 咁easy有爭執!! 你地自己有氣,,, 我地冇做錯就唔撚關我事啦!!
咁做咩要同我地發脾氣姐??? 我都好煩呀!! 妖...........
咩你地咁多年係埋一齊.. 咁容易就咁?
係咪時間愈耐就尼易發生咁ge事呢??
唔怪之得我同周生... 冇咁ge事啦??
係咪因為冇咁ge事..... 就咁易散!!
but宜家愛情對我尼講唔緊要啦....................................
周生佢係我一生ge遺憾... 我可以咁做~ 可惜ge係...!!
可能我地就係冇可能 唔好講e d野lu 都係~!!!
點都好啦... 佢最愛ge唔係我~我都唔好愛佢!!
+上我已經放低左佢好耐啦~!!!!* xd 我覺得自己好勁...
到宜家 ..
分手已經3個月有多啦* 要努力搵仔... * 哈哈!!
分手3個月快樂...再覓新歡!!
我會為我講過ge野負番責任..... 因為我應承左希兒!!
我唔可以再失敗呀***
我今次係認真嫁~ yeah** XD
|