2006 年 1 月 18 日  星期三   晴天


反seven 分類: 未分類

今日番學...先知阿冰唔舒服冇番到!!      phybe就慘啦*

上到去     廳靈糧電台...    讀左阿珊寫比我個張點唱子!!    yeah~

廳完..    就上music lesson!!    笑到我死*

睇e個你暈滴佢好似yu懷軒呀!!     勁有表情......   哈哈*__XD

上完就...再過多兩堂...   就係R.E.     睇埃及皇子!!

見到摩西靠著信主...      終於可以救番佢D人!!

又睇到神係幾咁勁...                 我開始感到神真係講得到做得到...!!

跟住又係咁啦...    悶悶悶!

同+2傾傾下講到SEVEN同阿RIAN~     

我地會一世都支持阿Rain你嫁**      add oil!

咁上上下咁啦..               阿sir話bbq個到要改時間!!

我唔想呀...   不過算啦!!   比面你...

咁就係咁..   放學等埋巴金hen走人...     

我地打的啦..                   我覺得個c機好唔掂呀~

咩態度呀??     你廳唔到乍....          仲出聲~   收皮啦*

唉....

就係咁.....           我就番到home啦!!!   我自己煮野食~

玩電腦..     同左BE BE 班 fd係到chat...........

可以同mini傾~       but...佢好小出聲!!!    唉*

但冇阿煩少喎~                 妖~

雖然佢係mini老公但我好鐘意佢呀!!                 大定都係tb同tbg   唔怕啦*

yeah...                          今日就係咁啦*

唔知阿詩幾時on呢???

掛住你呀*        衰野!!!

 

 

 

p.s.   我最愛GE錶錶    終於番到我GE身邊啦!!                 哈*

我愛你呀..錶錶!!~         XD

 

我唔明呀!!               點解d人會咁唔珍惜呀??

一個二個都玩玩下....      唉!!                 過左唔好後悔呀~!!

有衰野就改左佢啦...                    唔好過左先後悔~!!

有d野係要think清楚先嫁*

 

 

 

我好唔like e個home呀!!            阿ba阿ma~點解可以為小小事尼鬧交嫁?

兩公婆喎?!      咁easy有爭執!!     你地自己有氣,,,   我地冇做錯就唔撚關我事啦!!

咁做咩要同我地發脾氣姐???          我都好煩呀!!     妖...........

咩你地咁多年係埋一齊..    咁容易就咁?

係咪時間愈耐就尼易發生咁ge事呢??

唔怪之得我同周生...    冇咁ge事啦??

係咪因為冇咁ge事.....               就咁易散!!

but宜家愛情對我尼講唔緊要啦....................................

周生佢係我一生ge遺憾...                           我可以咁做~       可惜ge係...!!

可能我地就係冇可能                   唔好講e d野lu 都係~!!!

點都好啦...              佢最愛ge唔係我~我都唔好愛佢!!

+上我已經放低左佢好耐啦~!!!!*   xd       我覺得自己好勁...

到宜家  ..          

分手已經3個月有多啦*          要努力搵仔...    *  哈哈!!

分手3個月快樂...再覓新歡!!

我會為我講過ge野負番責任.....          因為我應承左希兒!!

我唔可以再失敗呀***

我今次係認真嫁~      yeah**   XD



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容