今日開始係我地學校ge欣賞日喎!!咁我寫左好多欣賞子比人...又收到好多欣賞子喎~好開心呀*XD...
咁今日一番學就上去問阿SIR攞錢...YEAH!!最後都攞得番姐*今日冇周會BUT帶左校嬲LO...比我心愛GE人欺騙左TIM!!上去寫欣賞子..開心~
上堂唔講啦...悶悶悶lo!!好煩也*....小息個時比我見到李梓康~but冇打佢個頭喎!!佢係2b門口唔會亂尼ge我.....*
lunch...同阿冰玩左d勁野~係到吞精!!相信....2d女仔會知嫁啦~*好好笑呀!比我地見到johnson....好憎佢呀!!希希你地唔好再咁我啦~我會嬲嫁真係...*
放學...希希同思穎去搵面莫...but搵唔到佢tim!!!唉.....走人~又見到個個傻仔johnson,,又比希希play啦!!!見到楊sir唔比我地走(唔可以搭的住)...zoe講story比我地廳..唔好笑ge!!唉....=3="but最後我地都可以by 的走佬呀~yeah!!
番到尼,,今日冇同希希走唔開心也!!!悶到嘔呀*...同冰冰去buy包包食!!!番到home...知道左阿him阿文又尼~唉....尼食飯*算啦...我玩死你地!!
今日係咁啦...明天有得打排球!!好開心也......then 24號班會bbq..勁野!!今個sunday去cut hair!!! hapi*XD____
|