今日一早起身同阿冰去街~開心死呀!!!but遲左...sorry~*XD!!
我地一齊搭bus...又遲左去到個到~唉!!! 去到即刻唱k..唔理咁多啦點左歌毛算!! 都好,,,唱左好多呀*不過唔夠喉....i feel~ 搭的番新城*行去,,,,無良買book~買chocolate..!!好味也....哈* 又去左sasa....'屎到脾'公園....西田...個d啦!!! 諗到d野好好笑...遲d去街約佢的話...要串爆佢個咀!!!>3<" 好快我地去西田睇playboy~令令唷! 就走人,,買小童飛!! 順利...上kcr big死了...幾驚出唔到車呀!
番到home....開心!!! 今晚出去食飯....阿文,阿him都去~仲有家姐,,個d多人到呀!yeah*今晚一定開心死!!!
|