我諗今日都唔會出街啦*宜家打左先啦....我想做hw呀~但,,又唔知做咩先好喎!!!唉.....XD*就快番學啦~但..d hw就冇店過咁...~仲有咁多poject要做...又冇做過好煩呀!!!!唉........
樂樂又走左....又唔知佢宜家點喎!!!唉....我諗sunday一定冇咁嘈!!!
仲有呀..宜家窮到嘔呀!!頂.....冇咩事都唔好叫我出街呀~唔想再駛$$呀!!!我都係時候草下$啦!!!!
曖昧
曖昧讓人受盡委屈
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣
只能陪你到這裡 畢竟有些事不可以
超過了友情 還不到愛情
遠方就要下雨的風景
到底該不該哭泣 想太多是我還是你
我很不服氣 也開始懷疑
眼前的人 是不是同一個 真實的你
*曖昧讓人受盡委屈
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣
曖昧讓人變得貪心
直到等待失去意義
無奈我和你 寫不出結局
放遺憾的美麗 停在這裡*
REPEAT*
好好廳呀..e首歌!!
好有意思tim!!
我宜家好憎你呀!!!你唔好再扮勁得唔得呀?你以為你大隻過人地就可以大大聲講野啦咩??唔好以為...我地好歡迎你呀!!都唔知你係咪窮成咁..次次都行~有咩咁好行呀???!唔駛你幫......我地成班女仔大陪份都唔妥你呀!!!收啦......d衰野你都做齊曬啦~我真係唔明,,點解......算啦...佢講過話做都冇左件事啦宜家!!!我同a冰就慘啦....唉XD!!
|