我愛你呀*
哈哈~阿詩我愛你愛到傻左啦!!!.....唔駛講我地ge感染係一生一世嫁*Yeah.....我都想日日同你一齊呀!!!不過唔可以呢....你考試啦*比心機呀...錫曬你呀!!XD....>3<*一有假期就同你出街街呀!!
頭先打開左ada送比我個份禮物呀~我好鐘意呀...好得意呀!!yeah.....(笑)影左張相...不過未post落相簿bo~今日開左個新yahoo mail "[email protected]"以前個個唔用啦!!!!所以d相要再整過呀!!!唉.....
咁我遲d先放我相簿個網上尼啦*我仲有5日假期...但~仲有一半hw未做bo....d poject又未做過!!唉......
終於整到首好廳ge歌上`啦!*yo>>>.
|