today....i think is bad day!!仲唔開心tim....
今日上堂.....得個悶字!!!最好就係eng啦....好鐘意上呀宜家**XD
成日同希兒唱個日個首歌~我要唱好佢呢!!!
放學...~choir都唔好玩ge!都野又唔好食...食到我失聲就死啦*抽獎,,又唔知邊條發達.....送d咁ge垃圾!!ma煩....妖.........怪**XD
5.30走人~落運頭!!陪希兒買野...THEN番HOME LU~
玩電腦....唔開心~一萬個唔開心!!!
################################################
理想情人
穿上洋裝看著手錶
時間快到心碰碰的跳
和你的第一次約會來臨了
金色的陽光灑滿人行道
換了新唇膏把頭髮弄好
要你看到我的好
*喜歡看你走路充滿自信
說話時候你的專注眼神
溫柔的表情笑容裡的天真
我相信 找不到有比你更好的人
你心裡理想情人是幾分
是否也會有我的份*
#好想知道你的100分 會給怎樣的人
親愛的你不要再陌生 增加我戲份
我想問 親愛的你把感情升等
朋友變成情人 可不可以
告訴我標準 不要讓我一直等#
REPEAT*#
聽著那時間滴答的走 對街的你在點頭
好像一個夢 漸漸 走到我前頭
REPEAT#
你知道嗎?.....
我好想比你知....一次.....
令我唔再等啦!
#####################################
24號就快到啦...已經好比心機唱歌啦!!
個日同yellow影相呀....~不過唔知記唔記得呢!
我會唱好佢...
阿詩唔好唔開心!
總有機會可以一齊上台唱歌ge~
|