唉...今日病左~冇同阿冰出到去呀!!!Sorry~我真係唔掂....冇得出街我都唔開心呀!唉.....失敗~邊條粉皮搞成我咁??......=口=.......*
係home成日都~訓教...打機....食飯....冇出到街!!!要唱得多d歌呀...因為24號就快到啦~要唱多d先會好廳嫁**XD比心機做好佢....solo喎!~呵...*
廳日出街....maybe去伯伯home have dinner~咁就著新衫.....buy present好野..!!!開心.............
都冇咩好講啦~咩都冇啦!!琴晚同左個無聊人傾電話.....佢...唉..........柒!!!
今日又睇多次MADAGACAR...好好睇呀,又搞野喎~唱歌歌係到!!
baba出左去lu....唉..........................................!XD
AT NIGHT同鍾禮賢玩msn好好玩呀!!!好笑呀佢講野.........比我win左一次!
#################################################
好人有好抱
公主別哭腫大眼睛
悲痛太不流行 浪費美麗
分手像搭乘滑翔翼
飄過風裡雲裡 降落草地
都曾努力 別全否定
他並不是不愛你 是更愛隨興
*Woo Baby Baby Baby
Baby Baby Baby
回憶太吵你睡不著
把我當沙發靠一靠 好人有好抱
是天使就會被愛找到
Woo Baby Baby Baby
Baby Baby Baby
不能阻止所有風暴
但我們會揹著你逃 好人有好抱*
你會有浪漫又可靠的 擁抱
山頂看燈火看繁星
就算漆黑夜裡 也有美麗
想成長的人會剪輯
愛的眉眼背影 記念回憶
都曾努力 別全否定
他並不是不愛你 是更愛隨興
REPEAT*
你會被羨慕的抱抱
REPEAT*
幸福會抱著你吵鬧 微笑
也不知現在怎麼辦好!!
我想...但害怕....
不是害怕些什麼~
而是害怕你.............
因為你太可怕了!
我已放下了你....但很容易把你拾起*
很害怕~
|