2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


唉... 分類: 未分類

唉...今日病左~冇同阿冰出到去呀!!!Sorry~我真係唔掂....冇得出街我都唔開心呀!唉.....失敗~邊條粉皮搞成我咁??......=口=.......*

係home成日都~訓教...打機....食飯....冇出到街!!!要唱得多d歌呀...因為24號就快到啦~要唱多d先會好廳嫁**XD比心機做好佢....solo喎!~呵...*

廳日出街....maybe去伯伯home have dinner~咁就著新衫.....buy present好野..!!!開心.............

都冇咩好講啦~咩都冇啦!!琴晚同左個無聊人傾電話.....佢...唉..........柒!!!

今日又睇多次MADAGACAR...好好睇呀,又搞野喎~唱歌歌係到!!

baba出左去lu....唉..........................................!XD

AT NIGHT同鍾禮賢玩msn好好玩呀!!!好笑呀佢講野.........比我win左一次!

#################################################

 

好人有好抱

 

公主別哭腫大眼睛
悲痛太不流行 浪費美麗
分手像搭乘滑翔翼
飄過風裡雲裡 降落草地
都曾努力 別全否定
他並不是不愛你 是更愛隨興

*Woo Baby Baby Baby
 Baby Baby Baby
 回憶太吵你睡不著
 把我當沙發靠一靠 好人有好抱
 是天使就會被愛找到

 Woo Baby Baby Baby
 Baby Baby Baby
 不能阻止所有風暴
 但我們會揹著你逃 好人有好抱*

你會有浪漫又可靠的 擁抱

山頂看燈火看繁星
就算漆黑夜裡 也有美麗
想成長的人會剪輯
愛的眉眼背影 記念回憶
都曾努力 別全否定
他並不是不愛你 是更愛隨興

REPEAT*

你會被羨慕的抱抱

REPEAT*

幸福會抱著你吵鬧 微笑
 

也不知現在怎麼辦好!!

我想...但害怕....

不是害怕些什麼~

而是害怕你.............

因為你太可怕了!

我已放下了你....但很容易把你拾起*

很害怕~

 



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容