今日....番學都冇咩野做~上中文堂對卷...冇帶份問題番尼~就係咁比人記左個B~激氣呀!!!!哼....唔彩你呀~*英文堂睇電影又睇個出咩有幅棋個個...悶到我~睇過超過5次有多啦~希兒又唔係到....掛住你MA!唉....跟住上堂都冇咩野啦!
放學即走.....番HOME換33~THEN去左阿詩HOME!!...好快要又出門~去個時見到EVA & JOECY~佢地兩個!我地行去M記時...已經見到KELVEN同LOK LOK~!!點知行行下....比佢地行得快過我地啦~我地等埋最後尼GE階哥哥....我地bea佢.!!好笑的~
我地係m記到張d table~放埋一齊...好樣衰呀~唉.....>3<"跟住見到好多靈糧人呀!Have many people look at me...so bad!!!I don't like this~!!!!我地講得好大聲呀~傾左好耐tim仲......好好笑~lok lok扮po珠姐~好似!!我諗我都係扮阿女嫁?如冇意外的話....真係笑死左我呀!講講下...階哥哥話想廳下我地唱歌喎!!咪落左去拍單車個到lo....好樣衰呀~偷情咩?咁鬼黑.....~3~"我又因為飲左氣水唱得唔好廳喎!唉...失敗了!!!下次我一定會再唱好d ge~階哥哥話可能今個friday會再練多次~真好~番教會係我最開心ge時候!!!!
廳日又要番學...煩呀!!!唔鐘意lo.....不如咁呀~今個sat唔好bbq啦!!!去st唱k~then..,.,.,,出mk呀!!!都好呀....可能會見到純情tim呀~that ok~!!同阿冰傾下先!!
#############################################
謝謝你讓我愛過你
感覺天氣冷了 就加件毛衣
而不是急著躲進 某個人的懷裡
這麼簡單的常識 我竟然忘記
直到你離去 才恢復記憶
*還可以呼吸 心跳也還規律
只除了寂寞 它還不肯馬上就平息
相戀和失戀 如果說都需要練習
一次學會兩種也算好事情*
#謝謝你教會我愛需要兩顆心
謝謝你示範了什麼人該放棄
謝謝你提醒我痛會喚醒勇氣
謝謝你曾讓我這樣的 愛過你#
只要睜開眼睛 就有好風景
再不用苦苦等你 偶爾的好心情
這種簡單的快樂 比玫瑰美麗
我相信傷心 會慢慢痊癒
REPEAT*##
##################################################
我覺得這首歌說得很好....
說真的...我要多謝你的~
你令到我明白了很多.....
謝謝你示範了什麼人該放棄
謝謝你提醒我痛會喚醒勇氣
謝謝你曾讓我這樣的 愛過你!
我明白到....你能給我多一次機會我已經很幸福!!
不是8月21日的那曰....我們真的不能再一起~
多謝你!!!
你令我要叫自己喚醒勇氣.....放棄你....也能給我愛過你~XD
天氣冷了...我會穿多件外套~
相戀和失戀....都需要練習!!
我愛的...現今已不是你~可是...和你一起的日子~
總是我最常想起的85日....~3個月!
|