哈哈....琴日同希希傾電~點知.....諗住訓多一陣佢會call me~雖然有call到尼~但我真係唔知你打過尼lo!!!我訓到成隻豬咁....廳唔到呀~..下次打我手提ma~我一定廳到ge***yeah...!咁我就冇溫到書啦...咁今朝一起身就攞住本書係咁睇啦***番到學校..都冇咩點睇咁!算啦...應該ok ge~~考完就放學!!開心呀....唔駛再考lu~***XDXD已經諗好尼緊個幾日點LO**...
放學同冰希珊佢地行落去呀!!!!!落到新達又得番我同希希LO***!佢食早餐,,,我打機**XD冇食到...食完去左我HOME睇VCD....XD**又一齊食飯**!!3.30到佢就走LU~得番我LO!!!!哈哈....巴金佢穿左耳呀~好想睇呀.....**!!
廳日去CUT HAIR~唉...好驚呀**如果好樣的話....叫我點番學呀???係咪??點出尼打混呀??唉..................星日如冇意外出MK!!星2同D FD去睇戲唱K咁啦...****哈哈~開心心心呀!XD...*
|