2005 年 11 月 29 日  星期二   晴天


考試快到 但.....心到了那???! 分類: 未分類

就快考試啦!!但...都唔太專心~因為我個心一早已經飛左去個到lu**

今日番學又係咁..不過就趕到嘔血lo~唔記得攞A&D D野喎!!搞到去到火車站行番轉頭!唉..............辛苦LO~想死呀~!!!上到學校又要抄HW...WA!!!趕到我死啦....(汗)!XD上堂...交HW~發覺PTH未做曬...唉呀~咁黑嫁!!!死啦.......上堂悶到我狂傾計LO!!!傾呀傾...上A&D留左本野係個到上IS先發覺...又黑仔~希希幫我攞番..THX呀!!!!(笑)...上IS又比肥CHAN罰呀...又黑~我笑乍!!!我都廢事....理你~企咪企LO!!!!今年已經第5次比SIR MS罰企啦!!勁到呀....(汗)XD!好啦..夠啦!!唔黑啦...嬲嫁啦....!上堂同+2玩D男仔..笑死我呀!!阿永最好笑***放學.........諗住溫書點知D人係到玩!!走LU...希希話搭SCH BUS阿冰又咁話!!講真.....我真係一D都唔想搭SCH BUS LO!!如果唔係希兒話搭...我一定都唔會搭LO!!!我地都問阿冰佢做咩唔搭的....佢話行得多!!我心諗:你唔想行咪搭SCH BUS LO~做咩係咁叫我地搭JA!!今日C.WING都唔想嫁....我又唔想.....我諗如果阿冰唔係到希希都會同我地搭的啦!!點解係要就你姐???我其實可以搭的嫁....廢事你地又話我~咪搭LO!!我真係好好好唔想搭SCH BUS LO!!一D都唔想..................我冇E個必要搭SCH BUS LO!!我真係好唔開心.....+上個陣又DOWN DOWN地喎!!我發覺阿冰有時好唔就人LO...!!!又要問阿珊借CARD...又要背住自己良心係到問人借CARD!!!唉..............我好唔開心LO!!!雖然希希哄番我...但我仍然係唔開心LO!!

個比賽有人打尼啦!!嚇死我呀!!........要純音樂我點搵呀???唉...煩!!開始驚驚TIM~(汗)死啦***比心機!!唱首歌姐~冇事GE~!!XD...ADD OIL

我好想多D人支持我呀!!唔知個日EDMOND哥哥會唔會尼呢???哈....^^!我好想你會尼..但冇可能GE事都係算啦!!!唔怕...企到上去我唔驚的話就當唱比你一個廳就得啦!!我得GE!!比賽係12月3日呀!!



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容