我發覺.....有好多野都變左啦!!!
惜日ge好友.....都變了!
我所愛ge人.....都變了!
仲有好多好多野都變左呀!!!連自己都係呀~..冇以前咁乖啦!!XD..
琴晚同希希傾左好耐呀!!我終於諗通左啦~雖然我同你係以後GE日子可能再冇機會可以再一齊...但同你相處左3個月~E 3個月講真呀!!其實開心GE多過唔開心呀...>V<"好多謝你比多左一個機會我~可以真真正正咁同你一齊多一次!!!你係我E世最愛GE男仔~係衣3個月入面同你一齊~比我知道左你好多野呀!!!知道你個人係點?!你鐘意D咩?!對D咩敏感?!仲有好多好多!!>到宜家都仲記得....唔可以忘記!!
或者你已經張我放低左~但..我永遠都唔會張你放低嫁!!張你永遠擺起我個心到!~~*我會認我係鐘意你...唔會再避你!!我同過希希講...應承過佢~我以後只會為你笑為你喊...唔會再做D咩傷害自己身體啦...!!因為我應承過你~都應承過朋友們!!我會做得到......大家唔駛再擔心我!!
宜家雖然有好多朋友...但以前GE朋友~我覺得有唔同LO~唔同左啦!!好多人都變左~!!!唉....人就係咁~連自己都係!!
|