2005 年 1 月 31 日 星期一  |
| 初3 |
分類: 未分類 |
今日去行山呀...
討厭死*
今日好多人去行~
我*黃生*伯父*伯娘*baba*mama*細佬*
勁難行呀!!
睇到身一次黃生著pe3..
呵!!!
行個時我成日嗌...巧驚呀!!
難行,,,,,唉!!
流曬汗!!
仲行錯路!
頂佢呀!!
妖..下年唔行啦!!
早上11點行,行到6點先行曬!!
on尻尻的!!
行完去左姑媽home..
食dinner!!
去沖涼...
黃生濕左個頭好可愛呀!!
哈..我勁笑佢!!
食完dinner..睇c公奇案..好好睇呀!!
睇完我地成家..走人!!
搭車車..訓到隻豬咁!!
訓都見到d山路呀!!
黃生比我i..舒服!!
TB同男仔...真係冇分別!!
好訓!!
落左車之後..
佢有佢走..我地有我地走!!
廳日見啦****
睇番前兩日個d呀!!
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|