哈哈!!!....今日番學~鬧左一陣情緒!!....冇彩到人..!!真係唔係咁開心~但....算啦...番屋企先再鬧過啦!!!琴晚喊左一?........喊得好勁呀!!+上睇埋阿冰同希希個SMS仲勁!!!唉...........今日成日都冇見過吘都好呀~我驚一見到妘菬鴞漣r!!!....我地下到CLASS ROOM~收HW個D啦~今日過得都好快呀.........唔太想講今日發生左D咩啦...!!!家政堂....煮野食~~~都唔好玩GE...好想上DT LO!!...搞到隻手...好...唉..唔講呀XD!!!好快就放學啦....放學之前知道阿SIR生日(今日)我叫D同學唱生日歌比阿SIR廳.....好HIGH呀!!唱完.!!走LU~ 落去見到魚旦好HIGH呀~立即去坉茖?.....同妎伬p~點知個個死人李梓康係到~搭散!!!唉.........同你好熟呀宜家???8CHI的!!跟住同希希佢地搭我落新達...又見到個李梓康...打我個頭!!同你好熟呀???唉.....算...!!唔同你計~我大人有大量!!番到HOME..開電腦玩!~....開心D嫁會~同人玩咪..又廳歌~就考試啦..我都唔溫書~!!廳日比賽........驚到死呀!!會唔會入唔到圍...........唔制呀!!我要比心機~.......GET WIN!!
周曉政.... 你同我廳住!!!
我唔再要你啦~你好過份呀!!我識錯左你...你好過份呀...你一直都當我係水泡!!!賤人XD**
|