2005 年 12 月 4 日 星期日  |
| 悶.......~! |
分類: 未分類 |
|
呀...今日一早出門口番教會!!!同我MAMI鬧交....我都大個啦~我知點嫁啦...唔駛成日煩我啦!!唔該XD*..去食早餐..食完番教會~冇咩傾計可能同希希坐啦!!!!講左好耐野完左lu~....今日d歌好好廳呀!!!!XD*...又番主日學***好開心呀...玩講大話..要握人喎!!!係到舉手~係到跟陼哥哥同LOK LOK佢地兩個...XD好笑到!!最後LOK LOK係大話王呀.....勁!!!!XD*上完番HOME....BA KIM要同希希講D野...但到宜家佢都未同我講LO~唔知希希佢點呢????擔心我呀....XD...!!!
番到HOME....BABA話要出去3姑媽到食飯~...就等左陣出去...阿明打比我~傾左陣啦~ok啦...我會溫書ge~唔傾電話啦!!!XD**好快就出到去....食LUNCH~又上左去3姑媽HOME!!!!係咁先....都冇咩打LU~!!! |
|
|
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|