2005 年 12 月 4 日  星期日   晴天


悶.......~! 分類: 未分類

呀...今日一早出門口番教會!!!同我MAMI鬧交....我都大個啦~我知點嫁啦...唔駛成日煩我啦!!唔該XD*..去食早餐..食完番教會~冇咩傾計可能同希希坐啦!!!!講左好耐野完左lu~....今日d歌好好廳呀!!!!XD*...又番主日學***好開心呀...玩講大話..要握人喎!!!係到舉手~係到跟陼哥哥同LOK LOK佢地兩個...XD好笑到!!最後LOK LOK係大話王呀.....勁!!!!XD*上完番HOME....BA KIM要同希希講D野...但到宜家佢都未同我講LO~唔知希希佢點呢????擔心我呀....XD...!!!

番到HOME....BABA話要出去3姑媽到食飯~...就等左陣出去...阿明打比我~傾左陣啦~ok啦...我會溫書ge~唔傾電話啦!!!XD**好快就出到去....食LUNCH~又上左去3姑媽HOME!!!!係咁先....都冇咩打LU~!!!

 


kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容