我還可以等到何時???
我怕我等不到多久!!
今日考試lu~ok啦...識識地咁啦~but唔多夠時候做lo!!唉...多數都唔掂啦XD~考中文..可以溫GE都盡做啦!!比過心機都可以接受啦~好快放學...陪希希等巴金**話咁快就番到HOME啦~XD..同MAMI DADDY落新達食LUNCH...陪MAMA買BAG...(BGW個到)好令令呀.!!我都鐘意TIM~佢地又去街...我唔去~阿文尼我HOME.....好野啦!XD(佢宜家係到)=]琴日伯娘話我可以著多D短褲~裙呀個D..!!我會考慮下GE...要潮D...好想同阿詩去MK呀!!!同佢講下先~~~*XD勁想買33呀!!*...YEAH~就係咁啦...頭先收到個SMS話咩SD比9個人就可以同我愛GE人一齊過X'MAS!!可以咩???
今日文B尼左我可以痛哭一埸LU~我唔知我真係可以等幾耐呀...我講真嫁~其實我係唔係真係咁鐘意你呢??我好想知道自己諗緊咩LO~XD其實我係真係咁愛你...定我只係想拍拖???但....我諗我唔係因為想拍拖LO~因為我可以搵過第2個!!!但......你就成日係我腦海入面~每當我諗同第二個一齊GE時候你就出現啦***你想我點呀??我好辛苦呀.....我同你到低有冇可能一齊呀??定係星座講得咁盡....水瓶座一世都唔可以同巨蟹座一齊呀??話我知呀.....我好想去我未來睇下~如果真係唔可以我就唔等啦....XD難道.......我唔可以冇左你???如果唔係我一開~就唔駛同阿HIM散同你一齊啦...阿HIM愛我~我知道呀!!!!但....我都有愛阿HIM呀**但..我愛係多D乍MA!!!!!XD~宜家同番阿HIM玩....覺得佢真係幾好呀~!!*好過你先啦....你點對我呀??你有冇當過我係你最愛GE人呀??你錫我....唔係因為你愛我先錫咩??你同我講你愛我......但成日都唔陪我~你有你~我有我!!!咁算拍拖咩??阿HIM佢先前雖然要讀書......但起碼佢好重視我~你?咁你點呀??問心.......我係你心入面個時係排第幾呀???阿HIM佢...咁好~我唔珍惜.....好對唔住呀!!!我對你好失望LO~**XD....]}
廳日考ENG~冇信心!!!死了..........XD*
到底??? 你當我是什麼?
我愛你這話是由心說出MA?~
你有多愛我??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我今次真係諗通啦!!我真係唔會再愛你啦~我要搵過第二個呀....諗諗下~你真係好唔掂呀**XD so...我放棄你啦!!**今次我係認真嫁~...除非你自己搵番我,,,,如果唔係我唔會再搵你啦***做朋友啦....我今次真係可以做到嫁****...yeah~
希希*我做到啦!!XD
|