2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


去圖書館..玩飛甩雞毛!! 分類: 未分類

今日番學唔錯呀!!!好開心呀....比左封信阿牛~唔知佢睇左未呢??

今日phybe形容得呀黃志系好鬼好笑呀!!笑死我啦...佢今日著左件yello色ge 33~點知phybe話佢係隻大mango ...有d地方壞左呀!!一定嗅的...xD

上到課室...要test呀~頂佢呀***冇溫過...係到睇阿阮文健!!好笑呀....>v<"8chi左lo~!!kai子啦~**完左I.S.又有中史...我識鬼呀!!一定唔pass啦~頂!!!算啦...唔諗啦...~勁嬲lo~咩都唔識呀~難到呀....~!!!屌佢XD"

小息完又上堂喎!!!悶悶悶....跟住個D都係孖堂~,ENG同MATH~勁仆街LO..咁撚多孖堂嫁今日**好撚憎呀!!!!!頂********T_T"不過ENG D人ORAL TEST..未到我~同+2,阿永,連X俊,阿阮佢地傾計...勁得人驚呀!!好變態呀~頂!唔講LU...個死人林倩比得個4 MARK~好彩阿SIR冇鬧我地!!!唔好我屌爆你呀!!!咁鐘意比咁低分....*哼!唔彩你呀...放學去圖書館~見到個個林佑~!!!好樣衰呀~!!仲有佢條女...ALL都係KYC唔知阿C識唔識佢地呢???哈2..6點幾走LU~好黑呀個天.....希希送我番HOME好彩有佢..如果唔係~唉....點頂呀??自己一個...好慘嫁MA~!!!!我地又係個到玩飛甩雞毛超好笑...失敗左lo~!!但...到最後佢都知難而避!!...好好笑***跟住佢走左...c蔥又話玩搵番雞毛...真係勁o咀lo~好好笑呀!!!........番到home~又係咁..baba佢今晚出去食飯唔番尼食...開心心呀!!!就係咁又一日....!!

d時間過得真係好快...話咁快同你散左都就快有3個week啦!!但..d人好撚低b lo仲係到講呀!kai.....~XD.仲係仍然咁愛你呀!!今日牛牛比左封信我睇...佢知道她有仔啦!!宜家唔知點啦....佢仲鐘意佢掛??真係唔明...佢好索咩??講真係人都話我令過佢....你真係d tasy咁好???冇排不歡??佢咁撚似個男人..你都啱???你真係鐘意d咁ge類型???e排成日都問人點樣可以令d...係咪真係咁fat???d人好多都話...唔係好fat姐,幾令呀!!但...點解~你要咁對我呀??我真係比唔上佢??我唔覺LO!!

就快考試啦!!要認真咁溫豬豬啦....要考好D!唔好衰比人睇呀MA....XP考好D之後去電髮啦!一定比宜家令姐~.....YEAH~*****

仲有...特登開多段尼寫你呀!!!你呀....夠姜咪親口同我講LO..又唔夠我串~咁撚鐘意係你個日記到話我!!!哈 X 2好笑呀!8CHI..KAI子..487!!咪撚咁多野講啦!!當然冇人鐘意同你一齊啦~唱歌走曬音....我唱得好廳點..又話我扮野啦!!O咀LO~屌你呀*爭我$又未還....成日係到話買咩買咩..~咪撚鐘意買呀??買棺材訓啦你....我冇叫巴金幫我乍...又冇叫我D阿哥幫我~驚你又喊呀!!咪Q鐘意喊...成隻"色亦"咁呀!!個口大到...連D男仔都頂你唔順啦!!係到扮Q....嘔呀!~你再咁講......我忍唔到啦~!!XD..係冇人同你玩嫁啦..咁點呀??宜家珮怡好慘啦...要同你坐...仲有阿永都好慘呀!!!唉...咁Q煩呀!!係我.....屌爆你啦~個樣點扮都唔令...仲要扮~唉.......你估你好想好似阿好咁呀??阿好都好過你啦!!!8CHI....87878787**>3<!嘩...0  8你都講咁大段.....哈..!!開心番D LU......



kubi0629
暱稱: KUBI*,,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-21
2006-11-30
2006-11-11
2006-10-22
2006-10-19
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
薔薇_腥架"
自訂欄位(一)
尚無任何內容