今日番學.....順利ge!!!但比個的士c機串我地LO~由其係巴金LO....個C機話我地比散銀佢...係到爆粗!!!你就ON9........串巴金???雖然唔係同佢好FD...但佢都係我一個FD呀!!串我FD...咩料呀??唉................好撚憎佢呀!!食屎屎NA同我去~***XD(怒)*
上到去~好快就上曬D堂啦!!!好開心呀..............放早~但又比條肥CHAN罰企~!!!P佢個K啦...~頂!!!!!XD**(怒)第六次啦.......勁冇???我真係勁....一個學期六次~勁到嘔啦~!!死死..........XD!....................屌你!!
放學即走...........搭74A去SHA TIN唱K K~!!!!!!!同阿冰好唱....比條友欺騙左呀!!好撚樣衰的他..........做咩成日入尼呀????!你MA的.....!~**....唱左好多歌呀!!搞到我好灰呀..........XD~有好多歌呀.............好似我同阿政咁LO!!!原來我同佢........................真係有問題嫁!!好灰~呢!!(汗)
6.XX走......等左好耐先有車....見車即上!!好快番到HOME~食飯!!
好灰呀.........好唔開心LO!!!!
|